رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل اداره امور اجرایی ترافیک شهرداری قم:

ارتقای خدمت‌رسانی سازمان اتوبوس‌رانی قم به شهروندان/قراردادهای بلاتکلیف اتوبوس تعیین تکلیف می‌شوند

ارتقای خدمت‌رسانی سازمان اتوبوس‌رانی قم به شهروندان/قراردادهای بلاتکلیف اتوبوس تعیین تکلیف می‌شوند
مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم از کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس‌ها در ایستگاه و ارتقای خدمت‌رسانی اتوبوس‌رانی قم به شهروندان خبر داد.

محمد عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در تشویق استفاده شهروندان از حمل‌ونقل عمومی، افزایش کیفیت خدمت‌رسانی است که این موضوع در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار دارد.

 وی راه‌اندازی سامانه اتوبوس من با هدف استفاده بهینه شهروندان از خدمت اتوبوس‌رانی را گام مهمی در این زمینه دانست و افزود: کیفیت اجرای سامانه اتوبوس من به نحوی است که شهروندان با پنج روش مختلف می‌توانند از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مورد نظرشان مطلع شوند که از نظر تنوع روش‌ها در سراسر کشور بی‌نظیر است.

 مدیرکل مهندسی و امور اجرایی ترافیک شهرداری قم زمان سرفاصله اتوبوس‌های شهری را ۱۰ دقیقه دانست و خاطرنشان کرد: با این کار انتظار در ایستگاه به حداقل رسیده است و شهروندان می‌توانند زمان خود را مدیریت کنند که در نهایت سبب کسب رضایت بیشتر شهروندان در استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی می‌شود.

 عباسی اضافه کرد: اتوبوس‌های ویژه در اطراف حرم کریمه اهل‌بیت(س) و باغ‌راه ارم در راستای خدمات‌رسانی رایگان آماده خدمت‌رسانی به زائرین و مجاوران شهر قم است.

 وی از احیا و ورود به قراردادهای نیمه‌تمام خبر داد و گفت: در سال جاری دو اتوبوس با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان بازسازی به ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری قم اضافه شد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FlPll