رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم:

ارزیابی 42 اثر در جشنواره رویداد فناورانه شهرداری قم

ارزیابی 42 اثر در جشنواره رویداد
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: در جریان برگزاری جشنواره رویداد فناورانه با محوریت مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی، ۴۲ اثر در بخش‌های مختلف مورد ارزیابی هیئت داوران قرار گرفت.

به گزارش شهرنیوز ، علی مؤمن حجازی ظهر امروز _ یکشنبه بیست و هشتم مرداد_ در آئین تجلیل از برگزیدگان دوره رویداد فناورانه که در سالن جلسات فاوا شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: دوره رویداد فناورانه با محوریت مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی با همکاری مرکز رشد دانشگاه قم، اداره کل ارتباطات شهرداری قم، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهرقم، سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی از تاریخ دوازدهم تا پانزدهم اردیبهشت سال جاری برگزار شد.

وی افزود: در جریان این طرح ۳۸ اثر در بخش تولید محتوا ارسال و ۱۴ تیم در بخش جشنواره ایده‌ها شرکت کردند که از این تعداد ۲۴ اثر در بخش تولید محتوا و ۱۸ اثر در بخش ایده فناورانه توسط کمیته داوران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری قم با اشاره به قالب‌های جشنواره رویداد فناورانه تصریح کرد: علاقه‌مندان و فعالان آثار خود را در قالب‌های تیزر، موشن گرافی، انیمیشن، استاپ موشن، کلیپ، فیلم، عکس مفهومی و طراحی‌های گرافیکی (۲ بعدی و ۳ بعدی)،نقاشی، سیاه قلم، پادکست، موسیقی، کتاب صوتی، نمایشنامه، داستان، مقاله، کتاب، تئاتر شهری، استندآپ کمدی به دبیرخانه ارسال کردند.

حجازی گفت: پس از بررسی و غربالگری هیئت داوران سه تیم در بخش تولید محتوا و چهار تیم در بخش ایده فناورانه تحت عنوان ایده برتر، به ترتیب انتخاب و معرفی شدند.


https://qom.ir/mtPW3