رفتن به محتوای اصلی
۲۸ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۴
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم:

اشکالات آئین نامه جدید سرویس مدارس متعدد است

اشکالات آئین نامه جدید سرویس مدارس قم
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به ابلاغیه هیئت وزیران و آئین‌نامه جدید سرویس مدارس گفت: اینکه شهرداری‌ها در مسئله سرویس مدارس تنها مانده‌اند، از اشکالات آئین‌نامه جدید است.

به گزارش شهرنیوز، رضا خانه‌زاد یزدی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم ، با اشاره به اینکه برای نخستین بار مسئله سرویس مدارس به طور کامل به دوش شهرداری‌ها گذاشته شده اظهار کرد: آئین نامه جدید اشکالات متعددی دارد که از جمله می‌توان به حذف آموزش و پرورش و مدارس در این فرایند اشاره کرد.

وی افزود: سال نخستی است که این آئین‌نامه در حال اجرا است و به صورت تدریجی اشکالات اجرایی آن در حال استخراج است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به نقص‌های متعددی که در سامانه سپند برای ثبت‌نام سرویس مدارس وجود دارد، خاطرنشان کرد: امسال مدارس به طور کامل حذف شد و هماهنگی‌هایی که در گذشته میان مدارس و شرکت‌های حمل‌ونقلی وجود داشت، دیگر صورت نمی‌پذیرد.

خانه‌زاد یزدی اضافه کرد: مشکلات و ایرادهای سامانه سپند بررسی شده به مراجع ذی‌ربط اطلاع‌رسانی شده است، در عین حال انتقاداتی که به آئین‌نامه جدید داشتیم را به صورت مدون بازگو و مطرح کرده‌ایم.

وی با اشاره به تلاش شهرداری قم برای نقش آفرینی حداکثری و کاهش چالش‌های مسئله سرویس مدارس در ابتدای مهر گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری قم در کنار یک کمیته ویژه در حال پیگیری شبانه‌روزی این مسئله است.


https://qom.ir/DZPDK