رفتن به محتوای اصلی
۱۶ مرداد, ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۹
مدیر منطقه یک قم خبر داد:

اعتبار 500 میلیاردی ریالی آسفالت منطقه یک قم در سال 1403/پیشرفت 50 درصدی برنامه توزیع آسفالت منطقه تاکنون

اعتبار 500 میلیاردی ریالی آسفالت منطقه یک قم در سال 1403/پیشرفت 50 درصدی برنامه توزیع آسفالت منطقه تاکنون
مدیر منطقه یک شهرداری قم، با اشاره به پیش‌بینی 500 میلیارد ریال بودجه برای توزیع آسفالت در سطح منطقه، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50 درصد برنامه آسفالت معابر اصلی منطقه یک، اجراشده و یا در حال اجرا است.

به گزارش واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به وضعیت توزیع آسفالت در سطح منطقه یک قم اظهار داشت: عملیات اجرای آسفالت معابر و خیابان‌های فرعی منطقه یک با هزینه‌ای بالغ‌بر60 میلیارد ریال و آسفالت معابر اصلی با هزینه‌ای بالغ‌بر 190 میلیارد ریال در چند محور در حال اجراست.

وی حجم بالای اجرای آسفالت در سطح منطقه را موردتوجه قرارداد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 50 درصد برنامه آسفالت معابر اصلی منطقه یک، اجراشده و یا در حال اجرا است؛ همچنین عملیات زیرسازی آسفالت معابر فرعی و کوچه‌های سطح منطقه نیز در حال پایش و انجام است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به وعده‌های محقق شده مدیریت شهری در اجرای آسفالت سطح منطقه ادامه داد: امسال عملیات اجرای روکش آسفالت معابر اصلی منطقه، در حال انجام است که ازجمله آن‌ها می‌توان به خیابان‌های بسیج، شهید میثمی، مسیر کندرو خیابان عمار یاسر و خیابان شهید احمد قمی و  ... اشاره کرد.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت خیابان شهدای دروازه ری نیز در دستور کار اداره عمران منطقه قرار دارد اضافه کرد: این پروژه بعد از پیاده‌روسازی این محور اجرا می‌شود.

علی‌اکبری افزود: سال گذشته به دستور دکتر سقائیان نژاد شهردار قم، با هدف رفع محرومیت از چهره خیابان دروازه ری، با بیش از 60 میلیارد ریال هزینه حدوداً نیمی از معابر فرعی این خیابان  روکش آسفالت شد .

وی با اعلام حجم زیاد درخواست‌های مردمی درخصوص اصلاح و یا ترمیم آسفالت معابر و خیابان‌های منطقه یادآور شد: بودجه اختصاصی سال گذشته مبلغ 230 میلیارد ریال برای اجرای روکش آسفالت، زیرسازی و لکه‌گیری در سطح منطقه تأمین اعتبار شده و امسال نیز با هدف خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان و پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه، این عدد به 500 میلیارد ریال رسیده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/mDPR7