رفتن به محتوای اصلی
۲ تیر, ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۳

ساختمان شورای شهر قم رسماً افتتاح شد

افتتاح ساختمان شورای شهر قم به‌صورت رسمی
در ادامه برگزاری گام سوم آیین افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 198 پروژه شهری در سال 1403، ساختمان شورای اسلامی شهر قم رسماً به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهرنیوز، همزمان با برگزاری گام سوم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی 198 پروژه شهری در سال 1403 در طرح بزرگ "قم در مسیر تحول"، ساختمان شورای اسلامی شهر مقدس قم رسماً به بهره‌برداری رسید.

عملیات اجرایی این پروژه از اواسط سال 1398 آغاز و اواخر سال 1401 جنب شهرداری مرکز در خیابان امام موسی صدر به بهره‌برداری رسید.

5 هزار و 300 مترمربع زیربنای ساختمان شورای اسلامی شهر قم بوده که در پنج طبقه احداث‌شده است. برای تکمیل این ساختمان 800 میلیارد ریال هزینه شده است.

احداث ساختمان برای تمرکز در مدیریت شهری، انسجام در ساختمان‌های مدیریت شهری به جهت حداقل رساندن سفرهای شهری و آسایش شهروندان و ایجاد پایگاه مطالبات مردمی از اهداف کلان این پروژه است.

از ویژگی‌های بارز این پروژه نیز می‌توان به ساختمان سازگار با اقلیم و رویکرد معماری ایرانی، استفاده از مصالح سازگار با زمینه شهر قم، ایجاد حجم منطبق بر اصول پدافند غیرعامل و طراحی فضاها با رویکرد تعامل هرچه بیشتر مردم در امور شهر اشاره کرد.

انتهای پیام/102


https://qom.ir/ttPr6