رفتن به محتوای اصلی
۲۱ آذر, ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۹
عضو شورای شهر قم خبر داد:

افزایش ۲۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری قم در متمم بودجه سال ۱۴۰۲

افزایش ۲۰ درصدی بودجه عمرانی شهرداری قم در متمم بودجه سال ۱۴۰۲
رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم، بودجه سال 1402 شهرداری قم را عددی بالغ‌بر 9 هزار و 800 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شاهد افزایش 5 درصدی در جاری و 20 درصدی در حوزه عمرانی هستیم.

به گزارش شهرنیوز، مجید اخوان در حاشیه یکصد و دوازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، بودجه نهایی سال ۱۴۰۲ را نسبت به بودجه مصوب افزایشی توصیف کرد و اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ در بخش جاری و عمرانی افزایش قابل‌توجه‌ای دارد.

وی افزود: درمجموع در اصلاحیه بودجه ۱۶۹۰ میلیارد تومان نسبت به مصوبه پیشنهاد افزایش داشته‌ایم و در تفکیک ۱۲۲۰ میلیارد تومان مازاد سال گذشته است که منتقل‌شده و ۴۷۰ میلیارد تومان نیز در درآمد افزایش دیده‌شده که درمجموع پیشنهاد شهرداری و شورا، ۱۶۹۰ میلیارد تومان افزایش بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم بودجه سال ۱۴۰۲ را عددی بالغ‌بر ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: هزینه‌های جاری ۲۰۵۰ میلیارد تومان و هزینه‌های عمرانی ۷۷۵۰ میلیارد تومان است، که شاهد افزایش ۵ درصدی در جاری و ۲۰ درصدی در حوزه عمرانی هستیم.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/tyPeE