رفتن به محتوای اصلی
۲۰ مرداد, ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۳
مدیرکل املاک شهرداری قم:

املاک شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم (ص) تعیین تکلیف می‌شود

املاک شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم (ص) تعیین تکلیف می‌شود
مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم با اشاره به اهمیت تعیین تکلیف اسناد ملکی شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) برای پیشبرد پروژه‌های سرمایه‌گذاری گفت: با این هدف املاک شهرداری قم در این بلوار تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش شهرنیوز، سید عبدالله سلیمانی در جلسه شورای مدیران شهرداری قم، با اشاره به عملکرد شهرداری قم در حوزه جمع‌آوری بانک اطلاعات املاک اظهار کرد: ساماندهی به وضعیت املاک و دارایی‌های شهرداری قم یکی از اقدامات اساسی سال‌های گذشته است.

 وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقدامات در حوزه ساماندهی املاک شهرداری قم، مسئله ساماندهی اسناد تملک شده توسط شرکت صبوران در دهه ۷۰ در پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) بود.

 مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم خاطرنشان کرد: این املاک از حرم مطهر تا میدان معلم قرار داشته و به این دلیل که تخریب‌شده بودند، جانمایی و تدقیق اسناد آن‌ها کار سختی بود.

 سلیمانی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه، اضافه کرد: در این زمینه ۸۰۰ پلاک بررسی و جانمایی شد که با توجه به سختی تعیین حد و حدود املاک تخریب‌شده و معضلات اسناد قدیمی، کار مشکلی بود.

 وی ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات در زمینه ساماندهی املاک و دارایی‌های شهرداری قم، بررسی توافق‌نامه‌های سال‌های گذشته شهرداری قم با مالکان بود تا وضعیت مالکیتی املاک مشخص شود.

 مدیرکل املاک و دارایی‌های شهرداری قم با اشاره به اینکه املاک شهرداری قم با این اقدام تعیین تکلیف شد تصریح کرد: مسئله مهم دیگر تهیه اسناد تک‌برگ برای املاک شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم (ص) بود.

 سلیمانی گفت: تملکات این بلوار با توجه به اینکه به‌صورت مشاعی انجام‌شده بود، نیاز به دقیق سازی اسناد داشت که توانستیم کار را انجام داده و بخشی از اراضی را دیوارکشی کنیم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/mPPhA