رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مطرح کرد:

انتقاد از عدم مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی توسط دستگاه‌ها و نهادها/پاسخگویی به 427 هزار تماس مردمی در سامانه 137 شهرداری قم

انتقاد از عدم مشارکت در مسئولیت‌های اجتماعی توسط دستگاه‌ها و نهادها/پاسخگویی به 427 هزار تماس مردمی در سامانه 137 شهرداری قم
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت در ارتباط با مسئولیت اجتماعی هر یک از مؤسسات، بانک‌ها، کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی تا فرهنگی، حوزوی و دولتی، در این چند سال کمترین مشارکت‌ها را داشتند.

به گزارش شهرنیوز، مهدی کلانترزاده در دیدار شهردار و مدیران شهری با آیت‌الله حسینی بوشهری، با اشاره به برخی از فعالیت‌ کمیته‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی و کمیته فرهنگی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم اظهار داشت: تبلیغات و رسانه‌های محیطی، تنها رسانه‌ای به شمار می‌رود که مدیریت آن دست شهرداری است و در این بخش خبری از دستگاه‌های دیگر نیست.
وی با بیان اینکه چه از حیث محتوایی و چه در حوزه اجرایی، حتی یک سانتی‌متر از 11 هزار متر بنری که در سطح شهر وجود دارد از سوی دیگر نهادها، حوزه‌ها و بخش‌ها نصب نشده است، افزود: در ارتباط با مسئولیت اجتماعی هر یک از مؤسسات، بانک‌ها، کارخانجات و مجموعه‌های تولیدی تا فرهنگی، حوزوی و دولتی، در این چند سال کمترین مشارکت‌ها را داشتند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به خدمات سامانه ارتباط مردمی 137 عنوان کرد: حدود 134 نفر در شهرداری به‌طور مستقیم درگیر این سامانه هستند و سال قبل 427 هزار تماس را پاسخ دادند و مسائل را پیگیری کرده و بازخورد گرفتند.
وی با تأکید بر اینکه در حوزه جهاد تبیین بحث ستادهای خبری دارای اهمیت زیادی است که در طول سال فعالیت دارد ابراز کرد: حجم قابل‌توجهی تولید خبر، اینفوگرافیک، عکس نوشت، کلیپ و گزارش فعالیت‌های مختلف انجام‌شده که 15 میلیون نفر بازدید داشته است.
کلانترزاده خاطرنشان کرد: با توجه به منابع محدود مالی مشکلاتی داشتیم و تبلیغات در صداوسیما نیز هزینه‌های کلانی می‌خواهد و به دلیل عدم توان ریالی از این ظرفیت استفاده نمی‌کنیم.
به گفته وی، در راهنمایی زائران و مسافران نیز از بروشورهای راهنمای زائر و استقرار ایستگاه‌های زائر و ارسال پیامک به زائران در جهت دسترسی به خدمات شهرداری و کمیته‌های 10 گانه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم استفاده می‌کنیم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه 40 عنوان برنامه فرهنگی و قرآنی در ایام نوروز در بوستان‌های قم اجرا شد افزود: برنامه‌های فرهنگی توسط 120 مبلغ، ائمه جماعات و گروه‌های جهادی در بوستان‌ها، اجرای برنامه در 200 بوستان، پویش افطاری در طبیعت و تشکیل هیات امنای بوستان‌ها با محوریت امام جماعت از اتفاقات خوب در این ایام بود.
وی تصریح کرد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با روز طبیعت بیش از 200 بوستان میزبان پویش افطاری در طبیعت بود و 5 استراحت گاه در ورودی شهر دیده شد.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/reNP