رفتن به محتوای اصلی
۷ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۷:۳۱
مدیر منطقه دو قم:

انجام 180 تن نمک‌پاشی در سطح منطقه 2 قم/کلیه نیروهای خدماتی مناطق در آماده‌باش هستند

انجام 180 تن نمک‌پاشی در سطح منطقه 2 قم/کلیه نیروهای خدماتی مناطق در آماده‌باش هستند
مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه تاکنون ۱۸۰ تن نمک‌پاشی در سطح منطقه انجام‌شده است، گفت: همچنین در این زمینه به مناطق ۷ و ۳ شهرداری هم که دچار مشکل شده بودند کمک‌رسانی انجام شد.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آماده‌باش کلیه نیروهای خدمات شهری منطقه دو قم اظهار داشت: همزمان با آغاز بارش برف از شب یکشنبه، آماده‌باش کلیه نیروهای خدماتی، فضای سبز و موتوری در سطح منطقه انجام شد و کماکان خدمات به شهروندان ادامه داشته و در آماده‌باش کامل هستیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸۰ تن نمک‌پاشی در سطح منطقه انجام‌شده است، ابراز کرد: همچنین در این زمینه به مناطق ۷ و ۳ شهرداری هم که دچار مشکل شده بودند کمک‌رسانی انجام شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر اینکه با استفاده از گریدر در سطح منطقه عملیات برف‌روبی جهت رفاه حال شهروندان از سطح معابر اصلی انجام شد، افزود: کلیه نیروهای خدماتی از شب گذشته مشغول پاک‌سازی برف از سطح پیاده‌روها و معابر با اولویت اماکن عمومی، دولتی و اماکن پرتردد مثل ایستگاه‌های اتوبوس و فروشگاه‌ها و نانوایی‌ها هستند.

وی با اشاره به پاک‌سازی و نمک‌پاشی کامل محوطه بیمارستان امام رضا(ع) اضافه کرد: کلیه نیروهای فضای سبز( امانی و پیمانی) با شیفت بندی در ۲۴ ساعت مشغول برف تکانی هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: هر ناحیه خدمات با یک دستگاه خاور در اختیار مشغول عملیات نمک‌پاشی در قسمت‌های که نیاز بوده و موردی اعلام می‌شود مشغول عملیات نمک‌پاشی هستند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KlPKK