رفتن به محتوای اصلی
۴ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۲
مدیر منطقه دو شهرداری قم:

انجام 75 پروژه با هزینه 5500 میلیارد ریال در منطقه 2 قم

انجام 75 پروژه با هزینه 5500 میلیارد ریال در منطقه 2 قم
مدیر منطقه دو شهرداری قم گفت: در سال گذشته 75 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 5 هزار و 500 میلیارد تومان در سطح منطقه دو به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، تعداد پروژه‌های انجام‌شده در سطح منطقه دو در سال 1401 را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در سال گذشته 75 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 5 هزار و 500 میلیارد تومان در سطح منطقه دو به بهره‌برداری رسید و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
وی یکی از این پروژه‌ها را لوله‌گذاری در بلوار جمهوری اسلامی دانست و ابراز کرد: 700 متر طول لوله‌گذاری در حدفاصل خیابان جوادالائمه تا رودخانه قم با اعتباری بالغ‌بر 60 میلیارد ریال در سال گذشته اجرایی شد.
مدیر منطقه دو شهرداری قم، از توزیع بیش از 10 هزار تن آسفالت در سطح معابر اصلی و فرعی با هزینه‌ای بالغ‌بر 150 میلیارد ریال خبر داد.
وی با بیان اینکه در راستای هدایت آب‌های سطحی نیز احداث کانال خیابان خازنی و بلوار جمهوری اسلامی صورت گرفت، مطرح کرد: این پروژه با 1200 متر طول و با مبلغی بالغ‌بر 70 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
رحیمی شاخص‌ترین پروژه در سطح منطقه دو را زیرگذر و تقاطع شهدای امنیت با اعتباری بیش از 3 هزار میلیارد ریالی برشمرد و یادآور شد: این پروژه در یکی از گام‌های طرح بزرگ قم در مسیر تحول در انتهای سال گذشته به بهره‌برداری رسید و این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک داشته و تکمیل شدن یکی از شریان‌های ترافیکی شهر به شمار می‌رود.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/rhNO