رفتن به محتوای اصلی
۱۳ مرداد, ۱۴۰۳ / ۱۲:۳۷
مدیر منطقه یک قم:

انجام نهضت خط‌کشی معابر سطح منطقه یک قم/100 کیلومتر خط‌کشی در حال انجام است

انجام نهضت خط‌کشی معابر سطح منطقه یک قم/100 کیلومتر خط‌کشی در حال انجام است
مدیر منطقه یک شهرداری قم از انجام نهضت خط‌کشی ترافیکی به‌منظور افزایش ضریب ایمنی معابر و شوارع در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری اجراي عمليات خط‌کشی معابر اصلي و فرعي سطح منطقه را موردتوجه قرار داد و اظهار داشت: خط‌کشی راه‌ها از علائم ترافيكي مهم محسوب می‌شود كه نقش بسزايي در كاهش سوانح رانندگي و ايمني شهروندان و روان‌سازی ترافيك دارد.

وي با بیان اینکه هدف از انجام خط‌کشی در خیابان‌ها و معابر سطح منطقه، فراهم آوردن محوري قابل رويت در طول شبانه‌روز و تسهيل در امر عبور و مرور رانندگان در اين محورهاست، افزود: به همين جهت اجراي اين عمليات با جديت در دستور كار معاونت اجرايي و ترافیک منطقه  قرار گرفته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم ادامه داد: اين خط‌کشی‌ها به طول بيش از 100 كيلومتر در بلوارهاي اصلی و فرعی سطح منطقه در حال انجام است.

وي با تأکید بر اینکه ماشين خط‌کشی توسط شهرداری قم خریداری و تأمین‌شده است، یادآور شد: كليه خط‌کشی‌ها توسط عوامل شهرداري و با ارائه آموزش كافي به آنان انجام گرديده كه ازاین‌جهت گام مؤثری در كاهش هزینه‌ها برداشته‌شده است

علی‌اکبری مطرح کرد: براي جلوگيري از به وجود آمدن ترافيك در ساعات تردد خودروها، يك تيم عملياتي مشخص اين خط‌کشی‌ها را در ساعات پاياني شب انجام می‌دهد .

وی با بيان اينكه اجراي عمليات خط‌کشی معابر تأثیر انکارناپذیری در تردد قانونمند خودروها دارد، خاطرنشان كرد: از رانندگاني كه قصد عبور از معبرهاي در حال خط‌كشي را دارند، می‌خواهیم براي حفظ زيبايي معابر شهري و عدم به هم خوردگي نظم و ترتيب خط‌های طولي و عرضي، همكاران شهرداری را ياري نمايند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/mwPCo