رفتن به محتوای اصلی
۱۹ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۵
معاون شهردار قم مطرح کرد؛

انعقاد ۱۱۳۸ قرارداد در شهرداری قم/حرکت به سمت الکترونیکی‌سازی فرایندها

انعقاد ۱۱۳۸ قرارداد در شهرداری قم/حرکت به سمت الکترونیکی‌سازی فرایندها
معاون مالی اقتصادی شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۲ در مجموعه معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم، ۱۱۳۸ قرارداد با عناوین مختلف منعقد شده است.

مهرداد توکلی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد معاونت مالی و اقتصادی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: معاونت مالی و اقتصادی یکی از معاونت‌های مجموعه شهرداری است که وظیفه اصلی آن پشتیبانی از فعالیت سایر معاونت‌ها در طول سال و امور مختل است.  

وی با بیان اینکه معاونت مالی اقتصادی شهرداری قم پنج اداره کل دارد که هرکدام وظایفی را انجام می‌دهند، افزود: یکی از این مجموعه‌ها، مدیریت امور قراردادها بوده که تضمین‌کننده و تهیه‌کننده زیرساخت‌ها برای پشتیبانی‌ها است.  

معاون مالی اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۱۱۳۸ قرارداد از طرف این معاونت و از طرف مدیریت امور قراردادها تدوین شده که این قراردادها برای شروع کار است و شامل مناقصه، مزایده و انتخاب مشاوران بوده که در مجموع به ۱۱۳۸ مورد رسیده است.

وی ادامه داد: از این تعداد ۱۲۰ مورد مناقصه، ۴۴ مورد مزایده، ۱۱ مورد حراج، ۶۴ مورد ماده ۱۴، ۱۱۱ مورد قرارداد ماده ۳۱ ، ۸۲ مورد قرارداد انتخاب مشاور، 19 مورد مشارکت و 687 مورد استعلام داشته‌ایم.

 توکلی‌مقدم با تاکید بر اینکه در مقابل بودجه‌ای که پیش‌بینی می‌شود نیاز به انعقاد قراردادها در مجموعه وجود دارد، اضافه کرد: بخشی از قراردادهایی که در سال ۱۴۰۲ بسته شد، مربوط به بودجه سال ۱۴۰۱ بود.

 معاون مالی اقتصادی شهرداری قم تاکید کرد: در ارتباط با بودجه ۱۴۰۲ در این سال ۸۴۶ فقره قرارداد به ارزش نزدیک به سه هزار میلیارد تومان منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه هوشمندسازی فرایندهای مالی و قراردادی از اهداف شهرداری قم است، گفت: بسیاری مواقع به این دلیل که فرایندهای دستگاه‌های همکار هوشمندسازی نشده است، نمی‌توانیم این اقدام را به صورت کامل انجام دهیم، اما این یکی از اهداف معانت مالی و اقتصادی شهرداری قم حرکت به سمت و سوی الکترونیکی‌سازی فرایندهای قراردادها است.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/REPZ9