رفتن به محتوای اصلی
۱۷ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۸
مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم:

ایجاد ۳ تقاطع ترافیکی در محور فاز ۵ عمار یاسر قم

ایجاد ۳ تقاطع ترافیکی در محور فاز ۵ عمار یاسر قم
مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: همزمان با نزدیک بودن زمان بازگشایی محور فاز ۵ عمار یاسر، سه تقاطع ترافیکی در این محور تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، علیرضا خلیلی با اشاره به اجرا و تجهیز همزمان طرح‌های ترافیکی در بلوار عمار یاسر حدفاصل بلوار معلم تا خیابان شهیدان فاطمی اظهار کرد: در این مسیر سه تقاطع ترافیکی اجرایی خواهد شد.  

وی افزود: با توجه به جانمایی و اتصال سه محور اصلی به بلوار فاز پنج عمار یاسر با هدف کنترل ترافیک و ایمن‌سازی معبر، سه تقاطع همسطح چراغ‌دار تعریف‌شده که سازمان ترافیک در حال اجرای آن است تا همزمان با بازگشایی معبر، رانندگان و شهروندان با ایمنی بتوانند تردد داشته باشند.  

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این محور بیش از ۸۰ مترمربع تابلوی راهنمای مسیر پیش‌بینی‌شده که در کنار نصب بیش از ۲۵۰ تابلوی انتظامی و بیش از ۶ هزار متر طول خط کشی همزمان در حال پیگیری است.  

خلیلی ادامه داد: تقاطع بلوار عمار یاسر با بلوار معلم، تقاطع بلوار عمار یاسر با خیابان شهید زین‌الدین و تقاطع بلوار عمار یاسر و شهیدان فاطمی سه تقاطع زمان‌دار در حال اجرا هستند که کمک زیادی به تسهیل در رفت‌وآمد و افزایش ایمنی شهروندان خواهد داشت.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KPPD6