رفتن به محتوای اصلی
۶ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۳
مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری قم:

بارگذاری تفریغ بودجه شهرداری قم در سامانه شفافیت

بارگذاری تفریغ بودجه شهرداری قم در سامانه شفافیت
مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری قم گفت: تفریغ بودجه در سامانه شفافیت شهرداری قم با هدف دسترسی عموم بارگذاری می‌شود.

علی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به طراحی سامانه مانیتورینگ شهرداری قم، اظهار کرد: این سامانه بیشتر به تأمین اعتبارات و موافقت‌نامه‌ها اقدام می‌کند، برای بررسی این امر که یک پروژه در چه مرحله‌ای است و چه میزان تأمین اعتبار انجام شده، می‌توان به آن مراجعه کرد و همه مراحل از مبادله موافقت‌نامه تا اجرای پروژه را شامل می‌شود.  

وی افزود: در حوزه برنامه‌ریزی برای پایش مستمر پروژه‌ها و گزارش‌هایی که ارائه می‌شود در این سامانه صورت می‌گیرد و ناظرانی گزارشات ارسال شده از حوزه‌ها را راستی آزمایی می‌کنند.  

مدیرکل برنامه‌وبودجه شهرداری قم با اشاره به تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ در ابتدای سال جاری، ادامه داد: تفریغ بودجه به شورای اسلامی شهر ارسال شده و هنوز در شورا در حال بررسی است.  

وی تصریح کرد: اطلاعات بودجه ۱۴۰۲ و همچنین تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ در سامانه سازمان شهرداری‌ها بارگذاری می‌شود و شهرداری‌های سراسر کشور این اقدام را انجام می‌دهند، همچنین تفریغ بودجه در سامانه شفافیت که روی سامانه شهرداری است برای دسترسی عموم بارگذاری می‌شود.  

طاهری گفت: تفریغ بودجه به معنی عملکرد هزینه‌ای شهرداری است که در بخش مالی انجام می‌شود، اما برای اینکه بتوان آن را با ساختار شهرداری‌ها هماهنگ کرد، معاونت برنامه‌ریزی اطلاعات را دریافت و پس از بررسی به شورا ارسال می‌کند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/DCPcD