رفتن به محتوای اصلی
۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۰۹:۰۲

بازدید معاون سازمان شهرداری‌ها از متروی قم / روند پیشرفت متروی قم مثبت است

بازدید معاون سازمان شهرداری‌ها از متروی قم
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از متروی قم بازدید و روند پیشرف این پروژه را مثبت ارزیابی کرد.
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از متروی قم بازدید و روند پیشرف این پروژه را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم، سیدسجاد انوشه، معاون امور شهرداری‌ها به همراه مرضیه حصاری مدیر کل حمل ونقل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور پس از برگزاری جلسه‌ای در دفتر دکتر سقائیان نژاد؛ با حضور در ایستگاه مترو شهید مطهری از نزدیک در جریان روند پیشرفت و تکمیل پروژه مترو قم  قرار گرفت.
در این بازدید محمد رضا انگشت باف، سرپرست سازمان قطار شهری قم گزارش اقدامات انجام شده در این پروژه ملی و استفاده حداکثری از تولیدات داخلی را به تفصیل بیان کرد و خواستار تخصیص اوراق مشارکت مکفی جهت توسعه خط A مترو به سمت مسجد مقدس جمکران طی برنامه اجرایی 3 ساله شد. 

وی با اشاره به اهمیت تامین ناوگان افزود: خرید 3 رام قطار  جزو اصلی‌ترین الزامات بهره‌برداری فاز نخست خط A مترو قم است.

عکس2

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، با مثبت ارزیابی کردن پیشرفت پروژه مترو قم در فاز نخست از بومی سازی تجهیزات ریلی در این پروژه نیز ابراز خوشحالی کرد و برای تخصیص اوراق مشارکت سال 1402 به مترو قم، قول مساعدت حداکثری داد.
 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/urN4