رفتن به محتوای اصلی
معاون شهردار قم خبر داد:

بازنگری اساسنامه 6 سازمان تابعه شهرداری قم بر اساس ساختار جدید ابلاغی وزارت کشور

بازنگری اساسنامه 6 سازمان تابعه شهرداری قم بر اساس ساختار جدید ابلاغی وزارت کشور
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم از بازنگری و اصلاح اساسنامه سازمان‌های قطار شهری، سازمان فرهنگی اجتماعی، سازمان ساماندهی مشاغل، سازمان آرامستان‌ها، سازمان سرمایه‌گذاری و سازمان آتش‌نشانی با فرمت جدید وزارت کشور در شهرداری قم خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، مجید محمدرضاخانی در یکصدوبیست و یکمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، به بازنگری اساسنامه 6 سازمان شهرداری قم اشاره کرد و اظهار داشت:  اساسنامه 6 سازمان شهرداری بر اساس ساختار جدیدی که وزارت کشور ابلاغ کرده بازنویسی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اساسنامه این 6 سازمان باید با ساختار جدید ازنظر ساختاری و ارکان دوباره بازنویسی می‌شد تا شکل کلی اساسنامه‌ها با یک فرمت یکسان ثبت‌شده و اجرایی شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: اساسنامه‌های این 6 سازمان ازنظر جمله‌بندی، تیپ و پسوند نگاری تغییر کرده و ازنظر محتوایی تغییری نداشته است.

وی آخرین‌مهلت ارسال اساسنامه‌ها را تا پایان سال اعلام کرد و یادآور شد: بسیاری از استان‌ها شکل جدید اساسنامه خود را تنظیم و ارسال کرده‌اند و ما نیز تا پایان سال باید تغییرات را اعمال کرده و برای وزارت کشور ارسال کنیم.

لازم به ذکر است سازمان‌های قطار شهری، سازمان فرهنگی اجتماعی، سازمان ساماندهی مشاغل، سازمان آرامستان‌ها، سازمان سرمایه‌گذاری و سازمان آتش‌نشانی، 6 سازمانی است که اساسنامه آن‌ها با ساختار جدید وزارت کشور بازنگری و رفع اشکال شده است.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/KYPDn