رفتن به محتوای اصلی
۱۹ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۳
مدیر منطقه هشت قم:

باغچه‌های حاشیه بلوار امام صادق(ع) پردیسان قم بهسازی شد

باغچه‌های حاشیه بلوار امام صادق(ع) پردیسان قم بهسازی شد
مدیر منطقه هشت شهرداری قم از بهسازی باغچه‌های حاشیه بلوار امام صادق(ع) در مسیر برگشت به سمت بلوار غدیر با هزینه‌ بیش از 6میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، علیرضا مظفری با بیان اینکه این پروژه در راستای بهسازی و افزایش کمی و کیفی فضای سبز منطقه انجام‌شده است اظهار داشت: عملیات بهسازی در مسیر برگشت بلوار امام صادق(ع) به سمت بلوار غدیر انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه‌های بهسازی فضای سبز درصدد اعمال چندین موضوع هستیم افزود: بهسازی فضای سبز با رویکرد بهینه‌سازی و مدیریت بهتر منابع آب در دسترس، افزایش حجم سبز، افزایش زیبایی منظر و همچنین کاشت گیاهان سازگار با محیط شهر انجام می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه فضای سبز شامل اجرای خاک‌برداری، کاشت و اصلاح باغچه‌ها بوده و 6.5 میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه بالای کاشت و نگهداری فضای سبز شهری ابراز کرد: با توجه به هزینه بالای کاشت و نگهداری فضای سبز مخصوصاً در شهر قم که با کمبود منابع آب نیز مواجه است، از شهروندان خواهشمندیم در نگهداری فضاهای سبز شهری مدیریت شهری را یاری کنند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KbPPf