رفتن به محتوای اصلی
۱۰ مرداد, ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
شهردار قم ضمن محکوم کردن ترور اسماعیل هنیه در تهران؛

باند جنایتکار و تروریست رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی بابت حماقت خود خواهد داد

باند جنایتکار و تروریست رژیم صهیونیستی تاوان سنگینی بابت حماقت خود خواهد داد
شهردار قم با صدور پیامی، ترور ناجوانمردانه دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس، را که بامداد چهارشنبه در تهران به دست عوامل تروریستی رژیم صهیونیستی انجام گرفت، محکوم کرد.

به گزارش شهرنیوز، متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد بدین شرح است:

جنایت بامداد چهارشنبه اسرائیل و اقدام به ترور رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس یکبار دیگر نشان داد که رژیم صهیونیستی، این نکبت روزگار و غده سرطانی حقیقتاً به زمان نابودی خود نزدیک شده است.

 سرگرانی‌های روز سه‌شنبه سران تل‌آویو در بیروت و بامداد چهارشنبه در تهران قطعاً موجب  وحدت مستحکم‌تر جبهه مقاومت در سراسر منطقه و در مقابل  این رژیم کودک کش است.

خون مجاهدان فلسطینی و همه شهدای راه مقاومت نه‌تنها لحظه‌ای فراموش نمی‌شود که موجب جوشش و گسترش  آرمان‌های این نهضت در قلب و جان همه آزادی خواهان و آزادگان جهان خواهد شد.

«باند جنایتکار، قاتل و تروریستی رژیم صهیونیستی » با این دست و پا زدن‌ها راه به جایی نخواهد برد و بیش از گذشته خود را در سراشیبی سقوط قرار داده است و ان شالله به دست مجاهدان جبهه مقاومت برای همیشه از صحنه گیتی پاک خواهد گشت.‌

اینجانب ضمن محکوم کردن عمل نفرت‌انگیز  عوامل کوردل این رژیم جنایتکار، شهادت دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس را به محضر مقام معظم رهبری مدظله‌العالی، ملت غیور فلسطین، مردم شریف ایران، همه علاقه‌مندان جبهه مقاومت و مردم شریف و آزاده شهر مقدس قم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/FrPQ4