رفتن به محتوای اصلی
با حضور مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر؛

بررسی ظرفیت‌های توسعه گردشگری قم/نقش اتاق بازرگانی در احیای اماکن تاریخی

بررسی ظرفیت‌های توسعه گردشگری قم/نقش اتاق بازرگانی در احیای اماکن تاریخی
جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان برگزار و بر اهمیت ورود بخش خصوصی برای افزایش ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی قم تأکید شد.

به گزارش واحد خبر سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر، جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی قم با حضور مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان و اعضای این کمیسیون برگزار شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) از شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به‌عنوان یک ابزار بسیار مهم تأثیرگذاری اتاق بازرگانی نام برد و اظهار کرد: تشکیل مرکز قم شناسی، حمایت اتاق از معافیت مالیاتی فعالان گردشگری و ایجاد فرصت‌های تشویقی و حمایتی برای حفظ و باز احیای اماکن تاریخی در راستای تقویت گردشگری و حفظ بافت تاریخی مسائلی است که باید از طریق این شورا تصویب‌شده و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

علیرضا خاکی همچنین اعلام کرد ازآنجاکه میراث‌های فرهنگی و گردشگری در کنار هم باعث ایجاد فرصت‌های اقتصادی و اشتغال در صنعت گردشگری می‌شوند، حضور اتاق بازرگانی و صاحبان مشاغل و سرمایه‌گذاران در این امر را بسیار مهم و تأثیرگذار اعلام نموده و از این رویکرد اتاق بازرگانی قم تقدیر کردند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/yRPtr