رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل ارتباطات شهرداری قم:

برقراری بیش از 34 هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه

برقراری ۱۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ماه گذشته، 34 هزار و 784 تماس مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ در رابطه با موضوعات مختلف برقرار شده است.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به عملکرد و اطلاعات سامانه ۱۳۷ در شهریورماه اظهار داشت: از 34 هزار و 784 تماس مردمی با سامانه ۱۳۷، بیشترین درخواست موضوع گروهی، نظافت با دو هزار و ۵۰۰ تماس بوده که بیشترین درخواست برای منطقه 6 گزارش‌شده است.

وی افزود: هزار و ۳۰۰ تماس مربوط به فضای سبز صورت گرفته بود که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ آن را به مسئولان گزارش کردند، و همچنین از موضوعات مهم درخواست شده ۸۵۰ مورد درخواست جمع‌آوری خاک و نخاله و ۸۲۰ مورد زباله و ضایعات گزارش‌شده بود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم خاطرنشان کرد: گروه موضوعات آسفالت، سد معبر، حیوانات، اتوبوس‌رانی، انهار، زیباسازی، جمع‌آوری و نصب، شست‌وشو، ساخت‌وساز، ترافیک، کارگران، تعمیر شوارع، تقدیر و تشکر و آسیب‌های اجتماعی نیز به ترتیب از تماس‌های تلفنی پرتکرار سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در شهریورماه سال جاری است.

کلانترزاده در راستای پاسخگویی مناطق هشت‌گانه به شهروندان، تأکید کرد: منطقه پنج و هشت شهرداری قم با پاسخگویی 100 درصدی به پیام‌های شهروندان بالاترین رتبه و عملکرد را در شهریورماه سال ۱۴۰۲ به نام خود ثبت کرده است و چهار منطقه با ۹۷ درصد پاسخگویی عملکرد درخشانی را از خود برجای گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: در میان سازمان‌های تابعه شهرداری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان آرامستان‌ها با عملکرد 100 درصدی بهترین عملکرد را میان شهروندان از خود برجای گذاشته‌اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اظهار کرد: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی مردم با شهرداری است و راهنمایی‌های لازم در خصوص درخواست‌های شهروندان انجام می‌شود.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tENG