رفتن به محتوای اصلی
۷ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۹
معاون شهردار قم:

برنامه‌های مختلف حوزه هوشمندسازی مدیریت ترافیک در قم/اعمال قانون در تقاطع‌های چراغ‌دار با سامانه‌های هوشمند

برنامه‌های مختلف شهرداری قم در حوزه هوشمندسازی مدیریت ترافیک/اعمال قانون در تقاطع‌های چراغ‌دار با سامانه‌های هوشمند
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در محورهای حادثه خیر و پرتردد شهر و هوشمندسازی تقاطع‌های چراغ‌دار خبر داد.

رضا خانه‌زاد یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌های مختلف شهرداری قم در حوزه هوشمند سازی مسائل ترافیکی و افزایش ایمنی سطح معابر اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در سال جاری در این زمینه در دست اقدام بوده و از ابتدای سال این برنامه‌ها به مرور اجرایی و در دست اقدام است.

وی یکی از اقدامات در حوزه هوشمند سازی را افزایش دوربین‌های ثبت تخلفات در سطح شهر دانست و افزود: 5 سامانه در بلوار غدیر به‌عنوان محوری حادثه خیر از ماه گذشته آغاز به کار کرده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم ادامه داد: نصب 4 دوربین کنترل تخلفات در بلوار شهید خداکرم به‌عنوان یکی دیگر از محورهای حادثه‌خیز و پر تصادفات قم نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه 10 سامانه در پردیسان تا انتهای سال عملیاتی خواهد شد، ابراز کرد: نصب دوربین‌های کنترل تخلفات در مسیر اتوبوس تندرو آیت‌الله بروجردی و بلوار جمهوری نیز اجرایی می‌شود.

خانه‌زاد یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری قم در حوزه هوشمند سازی ترافیک را مربوط به چراغ‌های راهنمایی و رانندگی برشمرد و اضافه کرد: ثبت هوشمند تخلفات و اعمال قانون در تقاطع‌های چراغ‌دار و پرتردد شهر نیز اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/DAPCo