رفتن به محتوای اصلی
مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم:

برگزاری 106 جلسه واگذاری معاملات در شهرداری قم/انعقاد قرارداد 5418 میلیارد ریالی حفاری بخش پایانی فاز نخست مترو

برگزاری 106 جلسه تشریفات واگذاری معاملات در شهرداری قم/انعقاد قرارداد 5418 میلیارد ریالی حفاری بخش پایانی فاز نخست مترو
مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم از برگزاری 106 جلسه تشریفات واگذاری انجام معامله در سه‌ماهه نخست 1403 خبر داد.

حامد یاوری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برگزاری 106 جلسه تشریفات واگذاری انجام معامله در سه‌ماهه نخست 1403 اظهار داشت: در این مدت 106 جلسه جهت تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب طرف معامله وفق قوانین و مقررات برگزارشده است.

وی با بیان اینکه این جلسات شامل کمیسیون‌های معاملات متوسط در مرکز و مناطق، هیات انتخاب مشاور، کمیسیون معاملات عمده، کمیسیون معاملات اعتبارات استانی ،کمیسیون ماده 14 و کمیسیون حراج بوده است، مطرح کرد: در این جلسات موارد مرتبط با بیش از چهارصد فرآیند معاملاتی اعم از مناقصه، مزایده، حراج، ترک تشریفات، توزیع استعلام و خرید خدمات مشاوره مطرح و تصمیم‌گیری شده است.

مدیر امور قراردادها و پیمان‌های شهرداری قم یکی از قراردادهای مهم را مربوط به عملیات اجرائی احداث تونل به روش NATM بین ایستگاه‌های A1 و A2 دانست و افزود: فرآیند واگذاری موضوع به پیمانکار ذیصلاح از سال گذشته آغاز شد و پس از اطلاع‌رسانی عمومی از طریق درج آگهی در روزنامه و ثبت در سامانه ستاد و دریافت اسناد ارزیابی کیفی توسط متقاضیان و برگزاری مباحث کارشناسی توسط مشاور پروژه، کمیته بازرگانی از شرکت‌های حائز صلاحیت جهت ارائه پیشنهاد قیمت دعوت به عمل آمد.

 یاوری‌فر ادامه داد: با برگزاری جلسات کمیسیون مناقصه و بررسی‌های لازم توسط کمیته فنی و بازرگانی، مناسب‌ترین قیمت پیشنهاد به‌عنوان برنده مناقصه مشخص شد که مدت اولیه قرارداد 24 ماه و مبلغ آن پنج هزار و چهارصد و هجده میلیارد ریال است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/FPPQ9