رفتن به محتوای اصلی
۱۵ فروردین, ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۷

برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری قم

برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری قم
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم از برگزاری قرعه‌کشی جوایز جشنواره خوش‌حسابی عوارض شهرداری در سال 1402 خبر داد و گفت: این قرعه‌کشی در 6 مرحله و از 16 فروردین‌ماه برگزار خواهد شد.
هدایایی نفیس به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال به قید قرعه برای 38 هزار نفر از شرکت‌کنندگان در جشنواره خوش‌حسابی پرداخت عوارض شهرداری قم در سال 1402 پرداخت می‌شود.

به گزارش شهرنیوز؛ محمد وحیدنیا با اشاره به اجرای جشنواره خوش‌حسابی پرداخت عوارض شهرداری قم در سال 1402 گفت: به‌منظور قدردانی از مشارکت مردم در پرداخت عوارض شهرداری، هدایایی به ارزش 4 میلیون ریال در قالب این جشنواره به شرکت‌کنندگان پرداخت خواهد شد.

وی در تشریح هدایای در نظر گرفته‌شده برای شهروندان گفت: کارت‌های هدیه، کمک‌هزینه‌های خرید دوچرخه، کمک‌هزینه‌های سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات بخشی از هدایای در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم همچنین با اشاره به شرکت بیش از 38 هزار نفر در این جشنواره گفت: قرعه‌کشی هدایا به‌صورت زنده و برخط از ساعت 21 روز 16 فروردین‌ماه آغاز و به مدت 5 شب ادامه خواهد داشت که از طریق کانال شهرداری قم در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/shahrdari_Qom به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

وحیدنیا همچنین از جشن بزرگ پایانی این طرح و اهدای حضوری جوایز در ایام عید سعید فطر خبر داد و افزود: هر شب به‌قیدقرعه 23 هدیه شامل یک کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات، یک کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس، یک کمک‌هزینه خرید دوچرخه و 20 کارت هدیه به شرکت‌کنندگان در این جشنواره اهدا خواهد شد.

 


https://qom.ir/RPPIK