رفتن به محتوای اصلی
۴ آبان, ۱۴۰۲ / ۰۹:۱۸

برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی آموزش و فرهنگ ترافیک استان

برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی آموزش و فرهنگ ترافیک استان
نخستین جلسه کمیته فنی آموزش و فرهنگ ترافیک استان در شهرداری قم برگزار شد.

به گزارش شهرنیوز، نخستین جلسه کمیته فنی آموزش و فرهنگ ترافیک استان با حضور خانه‌زاد یزدی معاون حمل‌ونقل و ترافیک، مدیران کل و مدیران عامل سازمان‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و مسئولان استانی و نمایندگان پلیس راهور استان در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم در این جلسه با بیان اینکه این کمیته پیرو مصوبه شورای ترافیک استان تشکیل‌شده است، اظهار داشت از اهداف این کمیته ارتقا سطح اطلاعات، دانش، مهارت و اصلاح نگرش شهروندان در حوزه ترافیکی است.

وی از لزوم همکاری همه دستگاه‌ها ذی‌ربط به‌منظور تقویت فرهنگ شهروندی، انضباط اجتماعی و ارتقای ایمنی تردد در راه‌ها ، شهرها و حومه آن‌ها همراه با ترویج و نهادینه‌سازی الگوی رفتار اجتماعی قانونمند با روش‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی ترافیکی با استفاده از محتوای تولید شده در قالب کتاب و فیلم آموزشی، اجرای نمایشی با مضامین مرتبط، همکاری و حمایت از تولید بازی‌های رایانه‌ای با مضامین ترافیکی تأکید کرد.

خانه‌زاد ادامه داد: ایجاد و بهره‌گیری از پارک‌های آموزشی ترافیک، چاپ و طراحی پوستر بیلبورد، انیمیشن و اینفوگرافیک جهت پخش از طریق رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی، تعریف تقویم ترافیکی با تعیین روزها و ایام خاص مانند ۲۰شهریور تا ۵مهر و همچنین ۲۵ اسفند تا ۱۵فروردین‌ماه و همچنین سایر مناسبت‌های بین‌المللی و ملی صورت پذیرد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/DtPKI