رفتن به محتوای اصلی
مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم:

بقعه شیخ اباصلت و آب‌انبار خیابان دروازه ری قم بهسازی و بازسازی می‌شوند

بقعه شیخ اباصلت و آب‌انبار خیابان دروازه ری قم بهسازی و بازسازی می‌شوند
مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) از بازسازی و بهسازی بقعه شیخ اباصلت و آب‌انبار در خیابان دروازه ری خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، علیرضا خاکی امروز در جلسه قرارگاه پروژه‌های شهرداری قم، با اشاره به ورود سازمان بهسازی به پروژه بازآفرینی خیابان چهل اختران اظهار داشت: برای بازسازی بقعه شیخ اباصلت نیاز به مصوبه میراث فرهنگی استان بود که دریافت شده است و تاکنون 4 پیمانکار برای اجرای این پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه وضعیت اجرای پروژه بهسازی بقعه شیخ اباصلت در روزهای آینده مشخص می‌شود، ابراز کرد: بهسازی و بازسازی آب‌انبار در حاشیه خیابان دروازه ری نیز توسط این سازمان اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم حضرت معصومه (س) اضافه کرد: با توجه به آنکه فعالیت‌های میراثی به‌صورت فهرست‌بها نبوده و دارای تفاوت قیمت‌های بالایی بوده، لذا طرح و هزینه اجرایی این طرح‌ها در روزهای آینده کاملاً مشخص می‌شود.

وی انجام تملکات 64 مغازه بین گیت امنیتی حرم مطهر را مورد توجه قرارداد و گفت: نخستین قرارداد تملک آن با معوضات بازار شمسه در حال نهایی شدن است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tfPbD