رفتن به محتوای اصلی
۱۶ آبان, ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۶
عضو شورای شهر قم:

بودجه 1403 شهرداری قم در آموزش حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزایش یابد

بودجه 1403 شهرداری قم در آموزش حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزایش یابد
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با تأکید برافزایش بودجه آموزش در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سال 1403 گفت: ارتقاء فرهنگ تنها با آموزش و ایجاد بسترهای مناسب برای کارهای فرهنگی امکان دارد.

به گزارش شهرنیوز، نرجس نیازمند در یکصد و نهمین جلسه رسمی  علنی شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: شورای شهر قم در چند سال گذشته در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی با تشکیل کمیسیون زنان به‌صورت تخصصی ورود کرده است.

وی مکان ملاقات کودکان طلاق با والدین خود را مکانی نامناسب توصیف کرد و افزود: باید تلاش کنیم این کودکان آسیب‌دیده در معرض آسیب جدیدی قرار نگیرند و مکانی مناسب برای این ملاقات‌ها ایجاد شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: آسیب‌های اجتماعی بسیار گسترده است و پیشگیری در حوزه اختیارات همگان ازجمله شورای شهر است.

وی همچنین آموزش را بهترین روش پیشگیری دانست و بیان کرد: شورای شهر قم به‌خصوص کمیسیون زنان و خانواده آماده هرگونه همکاری در حوزه آموزش برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

نیازمند در پایان از اعضای شورا خواست تا در بودجه سال 1403 به این مسئله با نگاهی بازتر توجه کنند و گفت: ارتقاء فرهنگ تنها با آموزش و ایجاد بسترهای مناسب برای کارهای فرهنگی امکان دارد و باید در این بخش قوی‌تر عمل کنیم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/MPPkF