رفتن به محتوای اصلی
۸ خرداد, ۱۴۰۲ / ۲۱:۳۷

تبریک شهردار قم به رئیس جدید شورای اسلامی شهر قم

تبریک شهردار قم به رئیس جدید شورای اسلامی شهر قم
دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن تقدیر از خدمات دکتر حسین اسلامی رئیس سابق شورای اسلامی شهر قم، انتخاب محسن محرری را به این سمت تبریک گفت.

به گزارش شهرنیوز، متن پیام شهردار قم به این شرح است:

شوراهای اسلامی شهر، نقشی ارزنده را به‌عنوان رکن نظارتی و سیاست‌گذار مدیریت شهری ایفا نموده و به‌عنوان یکی از جایگاه‌های حساس مردم‌سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه با مجموعه‌ی شهرداری مدیریت شهر را به پیش می‌برند.

جناب آقای محرری

ریاست محترم شورای اسلامی شهر قم

در آستانه میلاد با سعادت امام رئوف حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام و ایام پر خیر و برکت دهه کرامت، خبر انتخاب جنابعالی به‌عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قم موجب خرسندی شد.

بی‌شک تجربیات ارزشمند جنابعالی در کسوت سال‌ها نمایندگی مردم قم در شورای اسلامی شهر و همچنین سوابق مسئولیت‌های‌ قبلی به ویژه در شهرداری قم راهگشا و راهنمایی خواهد بود برای مدیریت مجموعه شورای اسلامی شهر مقدس قم. 

امیدوارم در سایه همدلی و تعامل سازنده بین اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم و مدیران و خدمتگزاران شهرداری قم، بتوانیم مسیر توسعه و تحول این شهر عزیز را هموار سازیم. 

شایسته است از خدمات اثرگذار جناب آقای دکتر اسلامی در چندین دوره نمایندگی مردم قم در شورای اسلامي شهر و همچنین تصدی بیش از یک دوره ریاست شورا در دوره ششم تقدیر نمایم.

تداوم توفیق خدمت برای جنابعالی و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر قم از درگاه حضرت معبود خواستارم. 


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/uLN1