به گزارش شهرنیوز،پیام جوادیان عصر امروز با حضور در مسیر پیادهروی دلدادگان حسینی در بلوار پیامبراعظم(ص) اظهار کرد: با توجه به اهمیت فضاسازی ایام محرم و صفر، کمیته تبلیغات با همکاری ادارهکل روابط عمومی و سازمان فرهنگی شهرداری تشکیل شد و تبلیغات شهری به صورت منسجم و هماهنگ اجرا شد.
وی با تأکید بر جایگاه محرم و اربعین به عنوان نماد هویت شیعی و اسلامی افزود: ۳۰ المان بیرق در معابر اصلی شهر نصب شده که در ایام حزن و شهادت به رنگ مشکی و در سایر ایام با رنگهای دیگر خواهند بود. علاوه بر آن، ۱۵ بیرق در میدان آستانه و ۳۵ قاب شهر بزرگ در نقاط مختلف طراحی شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم امسال آغاز محرم و صفر با پایان دوران جنگ ۱۲ روزه همزمان شد و تلاش کردیم در فضاسازی به حماسه و شهادت توجه ویژه داشته باشیم و از اشعار حماسی استفاده شود.
وی با اشاره به وجود ۴۵ سازه بزرگ شهری گفت: تمام این سازهها از ابتدای محرم برای اطلاعرسانی و تبلیغات شهری با شعار واحد فعال شدند و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.
جوادیان تصریح کرد: از کانونهای تبلیغاتی نیز خواسته شد که تبلیغات شهری را کاهش داده و محتوای تبلیغاتی خود را متناسب با فضای محرم و صفر تنظیم کنند.
وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ اثر عکاسان مشهور قم از مسیر پیادهروی اربعین با شعار «انا علی العهد» در سطح شهر اکران شده، گفت: این تصاویر موجب افزایش شور و شوق زائران برای حضور در مسیر پیادهروی اربعین شده است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم افزود: نورپردازی شهری نیز در این ایام با تم قرمز و حال و هوای شهادت اجرا شد تا حس و حال امام حسینی و اربعینی به شهروندان و زائران منتقل شود.
انتهای پیام/