رفتن به محتوای اصلی
۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۲ / ۱۰:۰۶

تحقق 100 درصدی پروژه‌های سازمان‌های پارک‌ها و زیباسازی در سال 1401

تحقق 100 درصدی پروژه‌های سازمان‌های پارک‌ها و زیباسازی در سال 1401
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم از تحقق پیشرفت 100 درصدی پروژه‌های این سازمان‌ها در سال 1401 خبر داد.

به گزارش واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان زیباسازی در سال 1401 اظهار کرد: در سازمان زیباسازی تمام پروژه‌ها اجرایی شده و تقریباً عملکرد 100 درصدی محقق شده و در سازمان پارک‌ها نیز اکثر پروژه‌ها به پیشرفت 100 درصدی دست پیدا کرده و تنها یک پروژه به دلیل مشکلات متعدد با تأخیر روبه‌رو بوده است.
وی با اشاره به حجم بالای پروژه‌های سازمان پارک‌ها در سال 1401 تصریح کرد: سازمان زیباسازی با کسب امتیاز 99 جایگاه نخست و سازمان پارک‌ها با کسب امتیاز 98 جایگاه دوم را بین سازمان‌های خدمات شهری شهرداری کسب کرده است.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با تأکید بر اینکه در سازمان‌های زیباسازی و پارک‌ها طبق برنامه‌ریزی و کنترل پروژه عمل می‌شود گفت: در بحث امور مالی، ثبت صورت‌وضعیت‌ها و تخصیص ردیف‌ها نیز اتفاقات خوبی در سازمان رخ‌داده و این دو سازمان شرایط بسیار خوبی نسبت به دیگر سازمان‌ها دارند.
انتهای پیام/


منبع مطلب: واحد خبر سازمان پارکها و فضای سبز
https://qom.ir/rcNz