رفتن به محتوای اصلی
مدیرکل وصول درآمد شهرداری قم خبر داد:

تحقق 75 درصدی درآمد نقدی و 90 درصدی غیرنقدی شهرداری قم در ۸ ماهه 1402

تحقق 75 درصدی درآمد نقدی و 90 درصدی غیرنقدی شهرداری قم در ۸ ماهه 1402
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: درآمد نقدی شهرداری قم در طول هشت ماه ابتدایی سال جاری به‌صورت 75 درصدی نسبت به پیش‌بینی تحقق‌یافته است.

به گزارش شهرنیوز، محمد وحید نیا در جلسه شورای مدیران شهرداری قم با اشاره به تحقق 75 درصدی درآمد نقدی شهرداری قم در هشت ماه ابتدایی سال اظهار کرد: در این مدت درآمد شهرداری قم از محل عوارض ساختمانی به‌صورت ۹۷ درصدی محقق شده است.

 وی افزود: همچنین در حوزه عوارض نوسازی و پسماند در هشت ماه نخست امسال شاهد تحقق ۷۰ درصدی درآمد شهرداری قم نسبت به پیش‌بینی بودجه‌ای بوده‌ایم.

 مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت درآمد شهرداری قم از محل مالیات بر ارزش افزوده ۴۷ درصد نسبت به پیش‌بینی تحقق داشته و ۳۱ درصد پیش‌بینی انجام شده در بودجه در حوزه کمک بلاعوض دولت نیز محقق شده است.

 وی با اشاره به اینکه ۹۷ درصد درآمد ریالی حاصل از اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها محقق شده است خاطرنشان کرد: در حوزه درآمد حاصل از ساخت‌وساز در اراضی ۵۶۰ هکتاری نیز ۴۰ درصد تحقق بودجه را شاهد بودیم.

تحقق ۹۰ درصدی درآمدهای غیرنقدی

وحید نیا با اشاره به تحقق کل درآمد شهرداری قم در طول هشت ماه نخست سال گفت: پیش‌بینی بودجه برای این مدت درآمد ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی بوده که در بخش نقدی شاهد تحقق ۷۵ درصدی بودجه نسبت به پیش‌بینی بوده‌ایم.

 وی با اشاره به نقش درآمدهای غیرنقدی در هشت ماه نخست امسال افزود: در این حوزه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تحقق داشتیم که نسبت به پیش‌بینی ۹۰ درصد محقق شده است.

 درآمد ۷۷ میلیارد تومانی شهرداری قم از محل بند "ت"

در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای بند ت تبصره ۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: تا پایان آبان ماه شهرداری قم از این محل ۷۷ میلیارد تومان درآمد کسب کرده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tDPAd