رفتن به محتوای اصلی
معاون شهردار قم:

تحقق ۱۱۴ درصدی برش درآمد شهرداری قم تا پایان اردیبهشت 1403/پروژه‌های عمرانی طبق برنامه در حال اجراست

تحقق ۱۱۴ درصدی برش درآمد شهرداری قم تا پایان اردیبهشت 1403/پروژه‌های عمرانی طبق برنامه در حال اجراست
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: میزان وصولی درآمد شهرداری قم در دوماهه نخست سال جاری، هزار و ۳۰۲ میلیارد تومان بوده که طبق برنامه ۱۱۴ درصد تحقق دارد.

به گزارش شهرنیوز، مجید محمدرضاخانی در جلسات کنترل بودجه  و ارزیابی عملکرد ماهیانه  شهرداری قم، با اشاره به اینکه بودجه شهرداری در سال جاری ۱۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است، عملکرد منتهی به اردیبهشت در بودجه را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: طبق برنامه اجرایی شهرداری، هزار و ۱۴۲ میلیارد تومان درآمد در دوماهه اول در نظر گرفته‌شده که وصولی هزار و ۳۰۲ میلیارد تومان و ۱۱۴ درصد تحقق بوده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حوزه نقدی تحقق بودجه شهرداری قم در اردیبهشت ۱۱۰ درصد و در حوزه غیر نقدی پیش‌بینی درآمد اردیبهشت ۲۷۹ میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده که میزان ۳۴۷ میلیارد تومان را محقق شده که ۱۲۴ درصد تحقق نسبت به برنامه دارد.

وی با بیان اینکه بودجه عمرانی شهرداری قم بالغ‌بر ۱۱ هزار و 7۰۰ میلیارد است، اضافه کرد: برای سال ۱۴۰۳ یک هزار و ۵۳ عنوان پروژه تعریف‌شده است.

محمدرضاخانی با اشاره به اینکه 175 عنوان پروژه تا پایان اردیبهشت وارد فاز اجرای شده است تصریح کرد: پیش‌بینی درصد پیشرفت پروژه‌های عمرانی بر اساس برنامه زمانی ۱۲.۶ درصد و عملکرد محقق شده ۱۴.۱ درصد است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم ادامه داد: روند رشد پیشرفت ریالی طبق ثبت صورت‌وضعیت نیز در وضعیت مطلوب ۸۰ درصد است.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش و همگرایی کلیه حوزه‌های مدیریت شهری برنامه‌های تدوین‌شده سال 1403 به بهترین نحو ممکن به سرانجام برسد.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/tfPwZ