رفتن به محتوای اصلی
۲۱ بهمن, ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۷
شهردار قم مطرح کرد؛

تشریح اقدامات شهرداری قم همزمان با ایام‌الله دهه فجر/از برگزاری تورهای روایت پیشرفت تا برگزاری جشن‌ها در مساجد

تشریح اقدامات شهرداری قم همزمان با ایام‌الله دهه فجر/از برگزاری تورهای روایت پیشرفت تا برگزاری جشن‌ها در مساجد
شهردار قم و مسئول کمیته مدیریت شهری ستاد دهه فجر استان قم، اقدامات شهرداری همزمان با ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی را تشریح کرد.

دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات کمیته مدیریت شهری ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان که مسئولیت آن با شهرداری قم است، اظهار داشت: یکی از اقدامات شاخص و متناسب با اهمیت این روزها، تبلیغات و فضاسازی شهری است که امسال با شعار "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن "در سطح شهر اجرا شد.

وی با بیان اینکه آذین‌بندی مناسبی در میادین، شوارع و معابر شهری انجام شد، ابراز کرد: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، در جلسه توجیهی برنامه‌های شهرداری قم با مساجد، ۲۳۲ بسته آذین‌بندی به مساجد منتخب شهر در راستای آذین‌بندی محلات پیرامون مساجد اهدا شد.

شهردار قم گل‌باران بیت حضرت امام(ره) و برگزاری مراسم 12 بهمن آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: با توجه به حضور اقشار مختلف، مسقف نمودن موقت بیت حضرت امام خمینی(ره) در دهه فجر جهت برپایی مراسمات مختلف صورت گرفت.

وی با اشاره به تأمین گل مراسم میهمانی لاله‌ها در آیین غبارروبی و گل‌باران مزار شهدای استان قم، از تأمین گل جهت گل‌باران هوایی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز خبر داد.

سقائیان نژاد خاطرنشان کرد: "تور گردشگری روایت پیشرفت" در راستای جهاد تبیین و تشریح خدمات و دستاوردهای  مدیریت شهری برای عموم شهروندان و اقشار مختلف همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برپا شد.

وی با تأکید بر اینکه در شب‌های دهه مبارک فجر در سطح مساجد مختلف شهر جشن‌های انقلاب "قم، قیام و اقامه" برپا شد، تصریح کرد: در این جشن‌های ضمن ارائه گزارش توسط مدیران شهری، میزهای خدمت نیز در مساجد برپا شد تا ارتباط مستقیم با شهروندان به بهترین نحو صورت گیرد.

شهردار قم، با بیان اینکه اقدامات مختلفی در حوزه فرهنگی و زیباسازی در ایام‌الله دهه فجر انجام‌شده است، مطرح کرد: قم شهر قیام است و اقدامات در این شهر بعد بین‌المللی و جهانی دارد و در این شرایط مدیریت شهری تلاش داشته تا حتی‌الامکان بیشترین اثرگذاری را داشته باشد.

وی اقدامات مختلف شهرداری همزمان با راهپیمایی 22 بهمن را مورد توجه قرار داد و افزود: بخش‌های مختلف خدماتی و ستادی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 در آمادگی کامل هستند و تا بتوان بهترین خدمات را به شهروندان ارائه کرد.

سقائیان نژاد با تأکید بر آذین‌بندی ویژه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و تأمین جایگاه و صوت آغاز و پایان مراسم اذعان کرد: به‌منظور هدایت درست ترافیک نیز هماهنگی‌هایی با پلیس راهور شده تا بتوان مدیریت خوبی بر ترافیک راهپیمایی داشت.

وی اضافه کرد: خدمات‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در روز ۲۲ بهمن‌ماه جهت خدمت‌رسانی به شهروندان که قصد شرکت در راهپیمایی را دارند، رایگان است.

شهردار قم با بیان اینکه مدیریت شهری خود را مکلف به بسیج امکانات و تجهیزات برای ایام‌الله دهه فجر می‌داند، عنوان کرد: این ایام فرصتی برای جهاد تبیین و بیان اقدامات، عملکردها و دستاوردهاست.

انتهای پیام/105


https://qom.ir/KfPet