رفتن به محتوای اصلی
۲۱ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۴
تولیت مسجد مقدس جمکران:

تشریح ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول در جمکران/ تقدیر از نقش‌آفرینی شهرداری قم در برگزاری مناسبت‌های مذهبی

تشریح ویژه برنامه‌های نهم ربیع‌الاول در جمکران/ تقدیر از نقش‌آفرینی شهرداری قم در برگزاری مناسبت‌های مذهبی
تولیت مسجد مقدس جمکران با تشریح برنامه‌های روز نهم ربیع گفت: برنامه‌ها و مناسبات ملی در قم بسیار است و شهرداری قم در میدان فعالیت‌ها به‌صورت مستقیم و حرفه‌ای حضور دارد.

به گزارش شهرنیوز، حجت‌الاسلام علی اکبر اجاق‌نژاد در جلسه هماهنگی گرامی‌داشت روز نهم ربیع‌الاول، سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) در جمع مدیران استانی و دستگاه‌های اجرایی با اشاره به ویژه برنامه‌های این روز، اظهار کرد: در راستای گرامیداشت روز نهم ربیع‌الاول، سالروز امامت امام زمان (عج) مسجد مقدس جمکران به عنوان میعادگاه منتظران طبق سنوات گذشته توفیق میزبانی داشته و ویژه برنامه‌های مختلفی برای این روز پیش بینی شده است.

وی افزود: ویژه برنامه روز نهم ربیع با ورود مقامات عالی رتبه از ساعت ۹ صبح با سخنرانی سردار سلامی آغاز می‌شود.

تولیت مسجد مقدس جمکران از برگزاری آئین عهده سربازی در روز نهم ربیع خبر داد و تصریح کرد: آئین عهد سربازی نیروهای مسلح کشوری طبق سال‌های گذشته در روز نهم ربیع‌الاول با حضور تمام نیروهای مسلح سراسر کشور برگزار می‌شود.

اجاق‌نژاد ادامه داد: برنامه‌ریزی لازم برای حضور ۱۰ هزار نفر از کارکنان نیروهای مسلح در قالب بیش از ۱۰۰ یگان ۸۲ نفره پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: زیارت و قرائت فاتحه بر مزار شهدا، یادمان شهدا، بازدید از نیروهای مستقر، اجرای سرود عهد سربازی توسط کارکنان حاضر در میدان، قرائت عهده نامه عهد سربازی و رژه حماسی یگان‌ها از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این روز است.

تولیت مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه هماهنگی‌های لازم با تمامی دستگاه‌های اجرایی و کمیته‌های امنیتی، پشتیبانی، تشریفات و امداد و درمان انجام شده است، اضافه کرد: پارکینگ شماره یک مسجد مقدس جمکران برای خودروهای سواری و پارکینگ شماره دو باری خودروهای فراجا و سپاه پیش‌بینی شده است.

اجاق‌نژاد ضمن تقدیر از شهرداری قم گفت: برنامه‌ها و مناسبات ملی در قم بسیار است و شهرداری قم در میدان فعالیت‌ها به‌صورت مستقیم و حرفه‌ای حضور دارد.

وی فضاسازی فرهنگی و اهمیت تبلیغات شهری مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی و بخش روابط عمومی‌ها نسبت به انعکاس برنامه‌های نهم ربیع در سطح ملی و جهانی اهتمام ویژه داشته باشند.

تولیت مسجد مقدس جمکران گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات رسان انجام شده و خودروهای آتش‌نشانی و عوامل امدادی چون اورژانس در مسجد مقدس جمکران مستقر هستند.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DYPAI