رفتن به محتوای اصلی
۱۵ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۳
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم:

تشکیل کارگروه زائرین و مجاورین در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم

تشکیل کارگروه زائرین و مجاورین در سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت: به منظور هماهنگی و جلب مشارکت دستگاه‌های متولی در حوزه خدمات‌رسانی به زائرین و مجاورین، کارگروه زائرین و مجاورین در سازمان تشکیل شد.

به گزارش واحد خبر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم سید محمد موسوی‌منش با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی به زائرین و مجاورین بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران افزود: نشست اول این کارگروه با حضور نمایندگان بنیاد تعاون سپاه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بخش خصوصی در فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب برگزار گردید.

وی به مباحث مطرح شده در این نشست اشاره کرد و افزود: ارائه خدمات به گردشگران و شهروندان و معرفی ظرفیت های شهر قم در ایام روز قم، برنامه‌ریزی جهت اجرای نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری در زمینه صنایع دستی، به‌کارگیری از ظرفیت های سپاه امام علی بن ابیطالب جهت برقراری امنیت برنامه‌ها و اطلاع‌رسانی به زائرین در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.

موسوی منش ادامه داد: استفاده از ظرفیت خانه موزه‌های دفاع مقدس، در ایام هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسات منظم و پیوسته برای هماهنگی بهتر و اجرای موفق برنامه‌ها نیز از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود. وی تصریح کرد: این کارگروه با هدف ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به زائرین و مجاورین، در تلاش است که از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود بهره‌برداری کند و برنامه‌های جامعی را در راستای فرهنگ‌سازی و معرفی جاذبه‌های شهر قم به اجرا درآورد.


منبع مطلب: واحد خبر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم
https://qom.ir/DEPb9