رفتن به محتوای اصلی
۱۶ اسفند, ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۰
شهردار قم

تقاطع‌های غیرهمسطح میدان نماز، شهدای پرواز و بوستان خضرنبی(ع) به‌زودی افتتاح می‌شود

قاطع‌های غیرهمسطح میدان نماز، شهدای پرواز و بوستان خضرنبی(ع) به‌زودی افتتاح می‌شود
شهردار قم از بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص شهر مانند تقاطع‌های غیرهمسطح میدان نماز، شهدای پرواز و بوستان خضرنبی(ع) به‌زودی خبر داد.

به گزارش شهرنیوز، دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید از چهار پروژه شاخص عمرانی شهر قم، در جریان روند این پروژه‌ها قرار گرفت و با بررسی آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح شهدای روحانیت(شهدای پرواز)، این پروژه را در ادامه طرح‌های محور فردوسی به‌عنوان یکی از حلقه‌های اصلی ترافیکی شهر قم دانست و اظهار داشت: با بهره‌برداری از این تقاطع، مناطق 2 و 4 شهری به هم متصل خواهند شد.
وی اجرای فاز دوم بوستان خضرنبی(ع) را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: این بوستان با موقعیت بسیار خاص و مجاورت با بوستان کوثر و باغ پرندگان، یکی از بوستان‌های شاخص شهر و در ادامه اجرای طرح‌های عمرانی بوستان 1000 هکتاری قم است.
شهردار قم با تأکید بر تسریع در عملیات اجرایی و فضای سبز این بوستان، تصریح کرد: مبلمان شهری، فضاسازی و فضاهای خدمات عمومی این بوستان باید هرچه سریع‌تر تکمیل شود و با وجود ظرفیت این بوستان برای ایجاد امکاناتی نظیر تله‌کابین و... می‌توان از ظرفیت سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی برای ایجاد آن استفاده کرد.
وی در ادامه ضمن بازدید از جبهه‌های کاری تقاطع غیرهمسطح میدان نماز، این پروژه را ازجمله پروژه‌های شاخص شهر قم برشمرد و عنوان کرد: با توجه به بهره‌برداری از این پروژه تا پایان سال، باید در جداره سازی و کف‌سازی مسیر زیرگذر تسریع شود و همچنین توجه ویژه‌ای سیما و منظر شهری و رعایت نکات ایمنی در این پروژه شود.
دکتر سقائیان‌نژاد همچنین در بازدید از پروژه شهید اوسطی(فاز 5 عماریاسر)، بر تسریع در تملکات معدود املاک باقیمانده در مسیر این پروژه تأکید کرد و اذعان داشت: برای رفع معارضات و مشکلات این پروژه نیازمند همکاری و تعامل مجموعه مدیریت استان هستیم تا بتوانیم این پروژه را تا میدان سپاه در بلوار جمهوری هرچه سریع‌تر اجرایی کنیم.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/naNJ