رفتن به محتوای اصلی
۹ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۰:۳۰

تقدیر رئیس شورای شهر از تلاش‌های شهرداری قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، فضاسازی انتخابات و بحران برف

تقدیر رئیس شورای شهر از تلاش‌های شهرداری قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، فضاسازی انتخابات و بحران برف
رئیس شورای اسلامی شهر قم از تلاش‌های مجموعه شهرداری قم در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، فضاسازی انتخابات و بحران برف تقدیر کرد.

به گزارش شهرنیوز، محسن محرری در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان برگزار شد، با تقدیر از تلاش‌های مجموعه عوامل انسانی و تجهیزاتی شهرداری قم در برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان اظهار داشت: شهرداری قم مانند سنوات گذشته در میدان فعالیت‌ها و از ابتدای برنامه‌ریزی‌ها تا پایان مراسمات حضوری فعالانه در سطح شهر، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر داشت.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر قدردان تلاش‌های شهرداری قم در حوزه‌های مختلف است، ابراز کرد: بلافاصله بعد از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، شاهد بارش سنگین نزولات آسمانی در سطح استان و شهر بودیم که تمامی عوامل با آماده‌باش مجدد برای رفع مشکلات و بحران‌ها به میدان فعالیت‌ها وارد شدند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: عوامل خدماتی، فضای سبز، ستادی و موتوری شهرداری قم در این بارش‌ها با تلاش‌های جهادی سبب شدند که هیچ معبر و محوری مسدود نباشد و الحمدالله این بحران به بهترین نحو مدیریت شد.

وی همچنین با تقدیر از تلاش‌های انجام‌شده برای ایجاد شورونشاط انتخابات در سطح شهر، اذعان کرد: فضاسازی مناسبی در این زمینه انجام‌گرفته است که امیدواریم مردم با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر حماسه‌ای دیگر در کشور و استان رقم بخورد.

انتهای پیام/105

 

 


https://qom.ir/K9PbF