رفتن به محتوای اصلی

تقدیر فرمانده سپاه استان از فعالیت‌های مدیرکل ارتباطات شهرداری قم در هفته بسیج

تقدیر فرمانده سپاه استان از فعالیت‌های مدیرکل ارتباطات شهرداری قم در هفته بسیج
فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)، از مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم برای فعالیت‌ها و برگزاری برنامه‌های مختلف در گرامیداشت هفته بسیج تقدیر کرد.

به گزارش شهرنیوز، در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌ها و فعالیت‌ها به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی که در سالن جلسات ستاد فرماندهی سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) استان برگزار شد، از خدمات و فعالیت‌های شهرداری قم در گرامیداشت هفته بسیج تقدیر شد.

در این جلسه که با حضور سردار موحد فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)، مقیمی معاون استاندار قم و دیگر مسئولان سپاه استان و مدیران استانی همراه بود، از مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل در تلاش‌ها برای گرامیداشت هفته بسیج تقدیر شد.

در لوح تقدیر سردار موحد آمده است:

بی‌تردید جامعه امروز ما با توجه به سیل تهاجمات دشمن در عرصه‌های گوناگون، بیش‌ازپیش به وجود افراد متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی نیازمند است و آنچه به واقع در شرایط فعلی به‌عنوان وظیفه برای ما قلمداد می‌شود، همان جهاد خستگی‌ناپذیر در جبهه جنگ نرم می‌باشد که لازمه داشتن تفکر و روحیه بسیجی توأم با بصیرت است که این نعمت و موهبت الهی به شما اعطا گردیده است.

لذا در راستای ارج نهادن به تلاش‌ها و زحمات خالصانه شما برادر گران‌قدر در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج این لوح سپاس به رسم یادبود تقدیم حضورتان می‌گردد.امید است با التفات به منویات حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) همواره به‌عنوان یک بسیجی، خدمتگزار ملت ایران بوده و در جهت ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tlPQ4