رفتن به محتوای اصلی
۱۵ مهر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۴۰

تقدیر فرمانده نیروی دریایی سپاه از شهردار و مدیران شهرداری قم

تقدیر فرمانده نیروی دریایی سپاه از شهردار و مدیران شهرداری قم
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دکتر سقائیان نژاد و تعدادی از مدیران شهرداری قم تقدیر کرد.

به گزارش شهرنیوز، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دکتر سقائیان نژاد و برخی مدیران شهرداری قم در همکاری شایسته و مؤثر در پیشبرد زیرساخت مرکز امامت معاونت بازرسی ندسا و جانمایی و نصب نماد شناور شهید سلیمانی تقدیر کرد.

این تقدیر به نمایندگی توسط سردار ناصیحه معاون نیروی دریایی سپاه، سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران صورت گرفت.

سردار تنگسیری همچنین از مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری، مجید محمدرضاخانی معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی و مدیر سابق منطقه یک، محمدحسین علی‌اکبری مدیر منطقه یک و مهرداد روحانی وزیری مدیر منطقه سه شهرداری قم نیز با اهدای لوح سپاس تقدیر کرد.

متن تقدیر فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهردار قم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار محترم قم

خدمت در نظام مقدس اسلامی در زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه ازجمله افتخارات و ارزش‌های ماندگار کسانی است که با اخلاص، صداقت و صفای باطن خود را وقف اسلام و انقلاب و آرمان‌های جاوید آن نموده‌اند و شکرانه این نعمت و افتخار؛ جز با ادامه حرکت در این مسیر الهی میسر نیست.

خالص‌ترین درودها نثار انسان‌های صادق و فرزانه‌ای که با اندیشه‌ی خیرخواهانه تمام همت و تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا موجب رشد و شکوفایی روزافزون ارزش‌های متعالی اسلام و خشنودی حضرت حق باشند.

حمد و سپاس خداوند متعال را که به ما توفیق عنایت فرمود که با تمسک به تعالیم حیات‌بخش قرآن کریم و تبعیت از عترت پاک پیامبر عظیم الشان اسلام (صلوات الله عليهم اجمعين) و در عصر نورانی حاکمیت ولایت‌فقیه پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس انقلاب اسلامی باشیم.

هرچند معتقدیم هرگونه تلاش و خدمت که برای رضایت حق‌تعالی انجام پذیرد، نزد او ارزشمند ، ماندگار و مأجور بوده ؛ لیکن اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام شهادت جانگداز سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین و یاران باوفایشان به مصداق حديث شريف رضوى مَن لَم يَشكُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقين لَم يَشكُرِ اللَّهُ عَزَّ وجلَّ و نظر به تلاش و جدیت جنابعالی در همکاری شایسته و مؤثر در پیشبرد زیرساخت مرکز امامت قم معاونت بازرسی ندسا و جانمایی و نصب نماد شناور شهید سلیمانی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید است در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت فرمانده معظم کل قوا در دفاع از حریم ولایت و تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی بیش‌ازپیش موفق و مؤید باشید.

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری

انتهای پیام/105


https://qom.ir/taNZ