رفتن به محتوای اصلی

تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی استان قم از مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر

تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی استان قم از مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از تلاش‌های مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در حوزه بافت تاریخی و بازآفرینی شهری در استان تقدیر کرد.

به گزارش واحد خبر سازمان نوسازی و زیباسازی اطراف حرم مطهر، علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم از تلاش‌های علیرضا خاکی مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر در خصوص اقدامات و فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه بافت تاریخی و بازآفرینی شهری در استان  تقدیر کرد.

در لوح تقدیر مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم آمده است:

میراث بانان ایران‌زمین مفتخر هستند تا حافظان و معرفی کنندگان فرهنگ و تمدن گذشتگان برای مردمان امروز و نسل‌های آینده در این سرزمین پر گوهر باشند. در این راه کسانی که کمر به خدمت فرهنگ بسته‌اند وظایف خطیری را در تدبیر کارها ، گشایش نیازها و موفقیت در برنامه‌ها به دوش می‌کشند.

اینجانب بر خود فرض می‌داند تا از همکاری ، تلاش و کوشش جنابعالی در حفظ میراث فرهنگی شهر کهن‌سال کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و احیا و مرمت محور تاریخی بازار کهنه قم ، کمال تقدیر و تشکر را داشته و از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خواستار باشم.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/yEPv4