رفتن به محتوای اصلی
۷ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۶
مدیر منطقه سه قم:

تلاش شبانه‌روزی 1000 نفر در منطقه 3 قم برای مدیریت برف/تمامی خدمات اجرایی منطقه در حال انجام است

تلاش شبانه‌روزی 1000 نفر در منطقه 3 قم برای مدیریت برف/تمامی خدمات اجرایی منطقه در حال انجام است
مدیر منطقه سه شهرداری قم از فعالیت بدون وقفه نیروهای عملیاتی شهرداری قم در سطح منطقه برای خدمات‌رسانی به شهروندان در پی بارش برف و برودت هوا خبر داد و گفت: هیچ‌گونه حادثه بحرانی در سطح منطقه وجود ندارد

به گزارش واحد خبر منطقه سه شهرداری قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به برنامه‌ریزی‌های قبلی در پی اعلام هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش محسوس دما و بارش برف و باران اظهار داشت: توزیع 3 هزار کیسه‌شن و نمک به سازمان‌ها و ارگان‌های سطح منطقه انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم خاطرنشان کرد: 1000 نیروی کارگری، اجرایی، موتوری و اداری در سه شیفت در سطح منطقه سه به‌صورت 24ساعته مشغول عملیات برف‌روبی هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ‌یک از معابر سطح منطقه سه  مسدود نیست، تصریح کرد: باهدف حفظ ایمنی تردد در سطح شهر، استقرار کیسه‌های شن و ماسه در سطح معابر شهر به‌ویژه در شوارع شیب‌دار قبلاً انجام‌شده بود و در زمان لازم عملیات شن‌پاشی با ماشین‌آلات صورت گرفت.

به گفته روحانی وزیری، در حال حاضر تعداد 18 دستگاه ماشین‌آلات شامل نمک‌پاش، گریدر، کامیون و... به‌صورت آماده‌باش در حال فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم سنگین کارهای خدمات شهری، تمامی امور روزانه و جاری شهر در حال انجام است و هیچ‌گونه مشکلی با جمع‌آوری زباله‌ها از شب گذشته تاکنون رخ نداده و عوامل خدمات شهری تا پایان شرایط جوی به‌صورت آماده‌باش مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KAPM9