رفتن به محتوای اصلی
۲۴ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۲:۵۷
مدیر منطقه سه قم مطرح کرد؛

تلاش منطقه 3 شهرداری قم برای تأمین زیرساخت‌های راه‌اندازی شهربازی 72 تن

تلاش منطقه 3 شهرداری قم برای تأمین زیرساخت‌های راه‌اندازی شهربازی 72 تن
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: در راستای بازگشایی و بهره‌برداری از شهربازی 72 تن، منطقه سه شهری در حوزه‌های مختلفی چون مباحث زیرساختی، ایجاد فضای سبز، رنگ‌آمیزی، توزیع و روکش آسفالت مشارکت داشته است.

به گزارش شهرنیوز، مهرداد روحانی وزیری در حاشیه بازدید دکتر سقائیان نژاد شهردار قم از شهربازی "سرزمین شادی" واقع در میدان شهدای 72تن، اظهار کرد: شهربازی 72 تن پس از حل مشکلاتی، پس از 2 سال پیگیری آماده بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه بازگشایی شهربازی همواره مورد مطالبه شهروندان بوده است، افزود: در راستای بازگشایی و بهره‌برداری از شهربازی، شهرداری منطقه سه در حوزه‌های مختلف همکاری کرده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی در شهر تصریح کرد: ایجاد فضای سبز و کاشت گل، رنگ‌آمیزی، توزیع و روکش آسفالت در قسمت داخلی، پارکینگ و محوطه‌های بیرونی شهربازی و رفع مشکلات مربوط به برق ازجمله اقداماتی بود که شهرداری منطقه سه انجام داده تا شاهد بازگشایی شهربازی  و حضور شهروندان باشیم.

وی با تأکید بر صرف هزینه‌های زیرساختی، عنوان کرد: بالغ‌بر یک میلیارد تومان هزینه کاشت و لوله‌گذاری بوده و بیش از 2 میلیارد تومان برای توزیع و روکش آسفالت مجموعه شهربازی صرف شده است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KKPAr