رفتن به محتوای اصلی
۲۰ فروردین, ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۷
سرپرست سازمان آتش‌نشانی قم:

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی قم برای تأمین ایمنی شهروندان در شب‌های قدر/استقرار آتش‌نشانان در 15 نقطه شهر

تمهیدات سازمان آتش‌نشانی قم برای تأمین ایمنی شهروندان در شب‌های قدر/استقرار آتش‌نشانان در 15 نقطه شهر
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: این سازمان علاوه بر آماده‌باش ایستگاه‌های 24 گانه خود، در شب‌های قدر 47 آتش‌نشان را در 15 نقطه از شهر قم مستقر می‌کند.

به گزارش واحد خبر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، علی زندیه با اشاره به آماده‌باش کامل سازمان آتش‌نشانی برای شب‌های لیالی قدر اظهار داشت: این سازمان علاوه بر آماده‌باش ایستگاه‌های 24 گانه خود، در شب‌های قدر 47 آتش‌نشان را در 15 نقطه از شهر قم مستقر می‌کند.
به گفته وی، این استقرارها با استفاده از 11 دستگاه خودروی سبک و سنگین، 4 دستگاه موتورسیکلت و با حضور 47 آتش‌نشان از ساعاتی قبل از آغاز مراسمات شب قدر در اطراف حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و اماکن پر رفت‌وآمد شهر تا پایان مراسمات صورت خواهد گرفت.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تصریح کرد: کلیه مدیران ارشد عملیاتی سازمان آتش‌نشانی نیز ضمن گشت‌ زنی و بازدید از محل استقرار آتش‌نشانان، وضعیت ایمنی شهروندان را رصد خواهند کرد.
وی از مسئولان اماکن مذهبی خواست، با نظارت دقیق بر ایمنی مردم و توجه داشتن به راه‌های خروج اضطراری و نصب خاموش‌کننده‌های دستی از بروز حوادث جلوگیری کنند.
زندیه همچنین از شهروندان نیز خواست در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵ تماس بگیرند یا موارد را به نیروهای مستقر در سطح شهر اطلاع دهند.
انتهای پیام/


منبع مطلب: واحد خبر سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم
https://qom.ir/r2NO