رفتن به محتوای اصلی
۲۴ مهر, ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۵
عضو شورای اسلامی شهر قم:

توجه مدیریت شهری به توسعه هسته مرکزی شهر

توجه مدیریت شهری به توسعه هسته مرکزی شهر
عضو شورای اسلامی شهر قم مهم‌ترین دغدغه مدیریت شهر را توسعه هسته مرکزی شهر دانست و گفت: مهم‌ترین پروژه‌های شهر قم برای خدمت رسانی به زائران در هسته مرکزی شهر در حال انجام و طرح ریزی است و ناظر به این مهم باید توجه بیشتری به آن داشته باشیم

به گزارش روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاءالله سعادتمند در یکصدو چهلمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم ضمن تسلیت رحلت شهادت‌گونه حضرت معصومه(س) اظهار داشت: تمام راه‌های خدمات‌رسانی مدیریت شهری به حرم مطهر ختم می‌شود.

وی توجه مدیریت شهری به توسعه و پیشرفت هسته مرکزی شهر را مهم خواند و افزود: مهم‌ترین پروژه‌های شهر قم مانند مترو، بلوار عمار یاسر، پارکینگ شرقی و اجرای پیاده‌راه‌ها برای خدمت‌رسانی و آسایش زائران اجرا می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باید از شهرداری قم و حوزه خدمات‌رسانی برای ارائه خدمات مطلوب در ایام شهادت حضرت معصومه(س) و تمام ایام مناسبتی به زائران و مسافران تشکر ویژه کنیم.

وی تمام دغدغه مدیریت شهری را خدمت به زائران و مجاوران کریمه اهل‌بیت(ع) دانست و تصریح کرد: خدمت به قم فراتر از هر خدمت دیگری در سایر شهرها بود و خدمت به اهل‌بیت (ع) و زائرانشان و جایگاه ویژه‌ای دارد.


منبع مطلب: روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم
https://qom.ir/MDP9d