رفتن به محتوای اصلی
۲۹ شهریور, ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۵
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم:

توجه ویژه مدیریت شهری قم به مطالبات کارکنان آتش نشانی

توجه ویژه مدیریت شهری قم به مطالبات کارکنان آتش نشانی
مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: شهرداری قم مسئله مطالبات کارکنان آتش‌نشانی را به صورت جدی در دستور کار قرار داده است.

به گزارش شهرنیوز، علی اصغر آمده در جلسه با مدیران و کارکنان سازمان آتش نشانی شهرداری قم با اشاره به حقوق و مزایای کارکنان سازمان اظهار کرد:حقوق و مزایای کارکنان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به صورت اولویت مطرح بوده و متناسب با شرایط،قوانین ومنابع اقدامات لازم در این زمینه مدنظر مجموعه مدیریت شهری است.

وی افزود: افزایش پرداخت های مناسبتی در سال جاری متناسب با منابع اعتباری در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم با اشاره به صدور احکام ترمیم حقوق و تصریح کرد: برحسب تاکیدات شهردار قم منابع اعتباری پیش بینی شده و شهرداری قم آمادگی اجرای احکام جدید پس از تعیین و تکلیف دولت را دارد.

وی با اشاره به مالیات حقوق کارمندان خاطرنشان کرد: مالیات حقوق کارمندان توسط سامانه امورمالیاتی به صورت مستقیم انجام میشود و مجموعه شهرداری قم پیگیر این موضوع ازنهاد های مربوطه است.

آمده با اشاره لزوم تدوین نظام جامع منابع انسانی شهرداری ها اضافه کرد: بر اساس تکلیف قانون برنامه هفتم توسعه تدوین آیین نامه اداری و استخدامی شهرداری ها ظرف مدت مشخص در دستور کار سازمان شهرداری ها و وزارت کشور قرار گرفته و کار‌‎گروه های مربوطه در این خصوص تشکیل شده است.

وی خبر داد: شهرداری قم به عنوان یکی از اعضا کار‌‌گروه فصل جبران خدمات آیین نامه انتخاب شده و بنا به اطلاعات و سوابق، حقوق و مزایای کارکنان آتش نشانی به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم در پایان افزود: در خصوص افزایش سهمیه سفر کارکنان سازمان آتش نشانی، هماهنگی های لازم انجام شده تا هزینه ایاب و ذهاب و هزینه غذا کارکنان در بودجه سال آینده پیش بینی شود.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/DmPe4