رفتن به محتوای اصلی
۱۶ اسفند, ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۸
مدیر منطقه سه قم:

توزیع 2000 تن آسفالت در فاز نخست بهسازی ورودی‌های شهر در منطقه 3 قم

توزیع 2000 تن آسفالت در فاز نخست بهسازی ورودی‌های شهر در منطقه 3 قم
مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه در فاز نخست بهسازی ورودی‌های منطقه 13 مورد اولویت‌بندی و بهسازی شد، گفت: 2 هزار تن آسفالت علیرغم برودت هوا و حتی بارش نزولات آسمانی برای این فاز توزیع‌شده است.

به گزارش شهرنیوز، مهرداد روحانی وزیری امروز در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد، با اشاره به آغاز فاز نخست بهسازی ورودی‌های قم در منطقه سه اظهار داشت: تاکنون بیش از 90 درصد بهسازی فاز نخست در بین عوارضی‌های تهران تا کاشان انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه در این فاز 13 مورد اولویت‌بندی و بهسازی شد، خاطرنشان کرد: 2 هزار تن آسفالت علیرغم برودت هوا و حتی بارش نزولات آسمانی برای این فاز توزیع‌شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با تأکید بر کاشت 2 هزار و 300 مترمربع فضای سبز با هزینه‌ای بالغ‌بر 15 میلیارد ریال انجام شد، تصریح کرد: برخی از زوائد بصری جمع‌آوری و مسیر ترافیکی و تردد مقابل مسجد اهل‌بیت(ع) تسهیل شد.

وی راه‌اندازی آب‌نما و بهسازی سرویس‌های بهداشتی را از دیگر برنامه‌ها در این فاز بهسازی دانست و افزود: بهسازی میدان شهدای 72 تن به مساحت یک هکتار و مقابل پایانه مسافربری شهدای 72 تن صورت گرفته است.

روحانی وزیری با اشاره به هزینه کرد 40 میلیاردی تومانی در سال جاری و پیش‌بینی 10 میلیاردی تومانی برای بهسازی خبر داد و گفت: 160 میلیارد تومان برآورد تکمیل کامل بهسازی ورودی‌های قم از سمت تهران و کاشان است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KDPDo