رفتن به محتوای اصلی
۱۶ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۲:۵۳
مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم:

توزیع کارتن پلاست به ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان/استقرار خودروی جمع‌آوری پسماند خشک در مسیر بلوار پیامبر اعظم و رینگ اطراف مسجد جمکران

توزیع کارتن پلاست به ایستگاه‌های صلواتی نیمه شعبان/استقرار خودروی جمع‌آوری پسماند خشک در مسیر بلوار پیامبر اعظم و رینگ اطراف مسجد جمکران
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: با هدف حفظ نظافت و پاکیزگی، کارتن پلاست و مخازن ذخیره‌سازی بین ایستگاه‌های صلواتی توزیع می‌شود .

به گزارش واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی اظهار داشت: با توجه به خيل عظيم مشتاقان و زائران مسجد مقدس جمكران، حفظ پاكيزگي و نگهداري منطقه در حين برگزاري مراسم و جشن‌های نيمه شعبان بسيار دشوار و مهم است كه سازمان مديريت پسماند در كنار ديگر بخش‌هاي شهرداري، تدابير لازم را با استقرار نيروهاي خدماتي و ماشين آلات در نقاط مختلف پیش‌بینی كرده است.  
مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم اظهار داشت: سطل‌های زباله و كارتن پلاست به تعداد لازم تهيه و در نقاط مختلف مسجد مقدس جمكران جانمايي خواهد شد.  
وی با بیان اینکه به منظور جلوگيري از انتشار آلودگي و همچنين تردد خودروهاي سنگين، صدور كليه مجوزهاي فعالیت‌های عمراني تا پايان جشن‌های نيمه شعبان متوقف‌شده است افزود: سعي شده از اين ظرفيت در آماده‌سازی فضاي بلوار پيامبر اعظم(ص) براي حضور مسافران و زائران استفاده شود.  
میرابراهیمی با اشاره به اهميت تبليغات محيطي با موضوع حفظ نظافت شهر و محدوده جمكران در ايام نيمه شعبان تصريح كرد: بنرهاي اطلاع‌رسانی با موضوع حفظ پاكيزگي و نظافت شهري تهيه و آماده توزيع بين ایستگاه‌های صلواتي سطح شهر است.  
وی با تأکید بر اينكه شهروندان و مسافران در رعايت نظافت بايد در كنار نيروهاي پاكبان باشند، گفت: سازمان مديريت پسماند شهرداري قم به منظور حفظ و رعايت نظافت مسير حرم تا جمكران، نسبت به توزيع كاورهاي ويژه با عنوان خادم المهدي در بين زائرين و مجاورين اقدام كرده است.  
مدیرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قم از آماده‌باش كامل نيروهاي سازمان مديريت پسماند در ايام نيمه شعبان خبر داد و یادآور شد: در اين ايام تلاش و فعاليت سازمان‌ها و نهادهاي خدماتي افزايش خواهد يافت و سازمان مديريت پسماند نيز در اين مدت زمان در آماده‌باش كليه نيروهاي پرسنلي است.  
وي عنوان كرد: حفظ نظافت شهري يكي از مسئولیت‌های سازمان است كه در برخي ايام سال همچون نيمه شعبان و با توجه به تردد ميليوني زائر و مسافر در قم و مسجد مقدس جمكران به اوج خود می‌رسد كه سازمان مديريت پسماند با انجام تبليغات محيطي و نصب بنر، توزيع كيسه زباله، زائران و شهروندان قمي را به حفظ بهداشت و نظافت شهري دعوت می‌کند.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nCNA