رفتن به محتوای اصلی
۲۰ اسفند, ۱۴۰۲ / ۱۱:۱۱
مدیر منطقه سه قم:

توسعه 15000 مترمربع فضای سبز در منطقه 3 قم در سال 1402

توسعه 15000 مترمربع فضای سبز در منطقه 3 قم در سال 1402
مدیر منطقه سه شهرداری قم از توسعه 15 هزار مترمربعی فضای سبز منطقه در سال جاری خبر داد و گفت: برای روشنایی بوستان ولایت که با 230 هکتار مساحت در نزدیکی عوارض قم تهران قرار دارد، 25 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش شهرنیوز، مهرداد روحانی وزیری با کاشت نهال و شرکت در هفتمین دوره پویش «درخت دوستی بنشانیم»، ضمن گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی، اظهار کرد: منطقه سه شهر قم با دو هزار و 300 هکتار یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهری است که بالغ‌بر ۴ میلیون مترمربع فضای سبز پارکی، جنگلی، بوستانی و محله‌ای دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ هزار مترمربع توسعه فضای سبز در منطقه سه محقق شد، افزود: یکی از مهم‌ترین بوستان‌های شهر قم بوستان ولایت با مساحت ۲۳۰ هکتار است که در نزدیکی عوارض قم تهران قرار دارد و فقط برای روشنایی این بوستان ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم عنوان کرد: در قم ۶۵ بوستان بزرگ داریم که ۱۵ بوستان با توجه به حضور مسافران نوروزی و گردشگران تابستانی از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و برای آنان در این بوستان‌ها خدمات ویژه درنظر گرفته‌شده است.

وی با تأکید بر نقش مردم در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به‌ویژه در حوزه جمع‌آوری پسماند و توسعه فضای سبز، تصریح کرد: مردم می‌توانند با تمیز نگه‌داشتن شهر از هزینه تمیزسازی شهر کاسته و به افزایش هزینه توسعه فضای سبز کمک کنند.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/KcPsf