رفتن به محتوای اصلی
۱۹ خرداد, ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
مدیر منطقه سه قم:

توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر منطقه 3 قم/وضعیت سیما و منظر خیابان امام خمینی(ره) ارتقا می‌یابد

توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر منطقه 3 قم/وضعیت سیما و منظر خیابان امام خمینی(ره) ارتقا می‌یابد
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: توسعه فضای سبز در بافت فرسوده منطقه سه یکی از برنامه‌های سال 1403 است.

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های سال ۱۴۰۳ احداث فضای سبز در بافت فرسوده است که عددی بالغ‌بر ۵ میلیارد تومان نیز به آن اختصاص داده‌شده و امسال زمینی را برای آن تملک خواهد شد. 

وی به پروژه تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید کیوانفر و خیابان امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: این پروژه سال‌ها است که به خاطر مخالفت‌های بخش‌های مختلف اجرایی نشده که نیاز است به آن پرداخته‌شده و اجرایی شود.

 مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: در مورد نورپردازی و زیباسازی خیابان امام خمینی (ره) نیز امسال پروژه‌ای را اجرا کرده و سیما و منظر این خیابان مهم ارتقا می‌یابد.

روحانی وزیری هزینه نگهداری فضای سبز منطقه را عددی برابر ۶۰ میلیارد تومان دانست و گفت: بخشی از هزینه نگهداری از فضای سبز منطقه مربوط به آبیاری و نگهداری و هرس فضای سبز بیمارستان‌ها است.

 وی از کاشت ۱۵ هزار نهال در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه خبر داد و بیان کرد: همچنین آب‌نماها و بهسازی زمین‌های بازی بوستان ولایت نیز در سال ۱۴۰۲ در منطقه سه انجام‌شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: همچنین کف سازی و پیاده‌روسازی بوستان بنیادی نیز انجام‌شده و اقدامات لازم برای خرید وسایل بازی و ست‌های ورزشی در بوستان بنیادی در حال پیگیری است.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/tEPPt