رفتن به محتوای اصلی
۱۵ اسفند, ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۰
دبیر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم

ثبت 400 ایستگاه‌های صلواتی برای نیمه شعبان/تأمین بیش از 1000 چشمه سرویس بهداشتی

ثبت 400 ایستگاه‌های صلواتی برای نیمه شعبان/تأمین بیش از 1000 چشمه سرویس بهداشتی
دبیر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با بیان اینکه 400 ایستگاه صلواتی تاکنون مجوز گرفته‌اند، گفت: راه‌اندازی سامانه به‌روز ایستگاه‌های صلواتی اقدام خوبی بوده است که توانسته‌ایم با استفاده از ظرفیت آن، ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی را دنبال کنیم.

به گزارش شهرنیوز، سید محسن میرهادی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از اول بهمن‌ماه به‌صورت شبانه‌روزی دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه موضوعات مختلف برنامه‌ریزی و جلسات آن برگزار شده است، مطرح کرد: امیدواریم بتوانیم در حوزه اجرا نیز عملکرد موفقی داشته باشیم.
دبیر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با بیان اینکه 12 شهرداری برای کمک به مجموعه مدیریت شهری قم اعلام آمادگی کرده‌اند، عنوان کرد: جمع‌بندی نهایی برای این همکاری‌ها انجام‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری شهریار با 40 نفر نیرو در پارک‌سوار یاوران مهدی فعالیت خواهد داشت، خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین نیز در پارکینگ ناظم زاده با 20 نفر نیرو، تانکر آب، ماشین آتش‌نشانی، اتوبوس و جرثقیل فعال است.
میرهادی با بیان اینکه مقررشده شهرداری رودهن، بومهن و پردیس معین شهرداری منطقه سه باشد، تصریح کرد: شهرداری زنجان نیز ستاد معین برای منطقه چهار با 30 نفر نیرو، خودرو آتش‌نشانی و اتوبوس است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری اراک با 20 نفر پاکبان، تانک آب، خودرو آتش‌نشانی، اتوبوس و خودرو امدادی معین شهرداری منطقه پنج است، یادآور شد: شهرداری سمنان معین منطقه 6 و شهرداری کاشان نیز با 40 پاکبان در ستاد منطقه هفت فعال خواهد شد.
دبیر ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با تأکید بر اینکه شهرداری اسلامشهر نیز با سازمان میادین همکاری خواهد داشت، ابراز کرد: همچنین شهرداری‌های گلستان، رباط‌کریم، کرج، ملارد و ... نیز در بخش ماشین‌آلات کمک‌های خوبی داشته‌اند.
وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل و گزارش‌های ارائه‌شده بیش‌ترین موضوعات بحث سرویس‌های بهداشتی است، اظهار کرد: در بلوار پیامبر اعظم(ص) در مجموع 500 چشمه سرویس بهداشتی و در مجموع بیش از 1000 چشمه سرویس بهداشتی در پارکینگ‌ها، بوستان‌ها و بلوار قرار دارد.
میرهادی با بیان اینکه 400 ایستگاه صلواتی تاکنون مجوز گرفته‌اند، مطرح کرد: راه‌اندازی سامانه به‌روز ایستگاه‌های صلواتی اقدام خوبی بوده است که توانسته‌ایم با استفاده از ظرفیت آن، ساماندهی ایستگاه‌های صلواتی را دنبال کنیم.
وی با اشاره به اینکه همکاری خوبی میان ستادهای مردمی و شهرداری وجود دارد، عنوان کرد: احتمالاً حضور ایستگاه‌های صلواتی در لاین تندرو مشکلاتی را به وجود خواهد آورد و عملاً لاین برگشت از مسجد مقدس جمکران از دست خواهد رفت.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nxNB