رفتن به محتوای اصلی
۵ آذر, ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم:

ثبت سرعت متوسط به سامانه‌های ثبت تخلفات بلوار غدیر قم اضافه می‌شود/نصب یک سامانه دیگر تا پایان سال

ثبت سرعت متوسط به سامانه ثبت تخلفات بلوار غدیر قم اضافه می‌شود/نصب یک سامانه دیگر تا پایان سال
مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم از راه‌اندازی سرعت متوسط در کنار ثبت تخلف سرعت لحظه‌ای در سامانه‌های بلوار غدیر در دو هفته آینده خبر داد.

وحید محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های ثبت تخلفات در بلوار غدیر اظهار داشت: این محور از معابر پرتردد و پرحادثه شهر قم به شمار می‌رود که در این راستا از دو ماه گذشته 5 درگاه سامانه ثبت تخلفات در بلوار نصب و راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه یک سامانه دیگر تا پایان سال در این محور راه‌اندازی می‌شود، افزود: برای راه‌اندازی این سامانه‌ها تاکنون 5 و نیم میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری قم، متوسط سرعت مجاز در بلوار غدیر 70 کیلومتر بر ساعت است و در بخش‌هایی از محور نیز با کاهش سرعت روبرو هستیم که این سرعت در مکان‌هایی بین 50 تا 70 کیلومتر بر ساعت متغیر است.

وی با تأکید بر اینکه سه سامانه در جنوب به شمال بلوار غدیر نصب است، ابراز کرد: دو سامانه نیز از شمال به جنوب بلوار نصب بوده که تا پایان سال به سه سامانه می‌رسد.

محسنی از راه‌اندازی سرعت متوسط در کنار ثبت تخلف سرعت لحظه‌ای در دو هفته آینده خبر داد و گفت: تاکنون ثبت تخلفات به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شود که تا دو هفته آینده میانگین سرعت بین سامانه‌ها یا سرعت متوسط نیز اضافه می‌شود.

انتهای پیام/104


https://qom.ir/MCPpV